18GFL03-MP-banner-750x100-v1

Łańcuch Dostaw

Zobacz najnowsze artykuły w kategorii Łańcuch Dostaw na E-logistyka.pl

Wybór operatora logistycznego w branży automotive

Precyzja, synchronizacja i umiejętność planowania na wielu poziomach to podstawowe cechy, którymi muszą się wykazać przedsiębiorstwa logistyczne, chcące odnieść sukces w branży motoryzacyjnej

Grupa Gefco wzmacnia swoją pozycję w Polsce

Firma realizuje plan rozwoju, który zakłada ekspansję międzynarodowej sieci oraz dywersyfikację rynków i sektorów

Mistrz Świata The Fresh Connection Global Challenge 2015 wyłoniony

25 września poznaliśmy tegorocznego mistrza świata w międzynarodowych zawodach w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Branża TSL w odstawce – czy stać nas na kryzys?

Zaostrzająca się sytuacja międzynarodowa nie pozostaje bez znaczenia dla gospodarek państw, borykających się z problemem imigrantów. Zaostrzony rygor czy kontrole graniczne wpływają na kondycję finansową państw bezpośrednio zaangażowanych, jak również ościennych.

Unia Europejska: Bruksela dokładnie przeanalizuje planowane przejęcie TNT przez FedEx

Komisja Europejska poinformowała, że przeprowadzi szczegółowe dochodzenie w zakresie – wycenianej na 4,4 miliarda euro – planowanej transakcji przejęcia TNT przez FedEx.

PGP Innowacje i LOT wdrażają nowatorską usługę PostInAir

PGP Innowacje i LOT już wkrótce wprowadzą nową usługę z wykorzystaniem samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir - pierwszy testowy terminal stanął pod siedzibą LOT.

UPS otwiera nowe centrum biznesowe

UPS ogłosił otwarcie nowego centrum obsługi procesów biznesowych w Łodzi – jest to drugie tego typu centrum w kraju. Nowy obiekt potwierdza duże zaangażowanie UPS w inwestycje w Polsce – dzięki któremu w 2015 roku w regionie powstanie 130 dodatkowych miejsc pracy.

Globalny rozwój dostaw transgranicznych

DPDgroup – drugi co do wielkości na rynku europejskim dostawca paczek – oraz PostNord – wiodący skandynawski operator logistyczny – oświadczyli, że podstawą podjętej przez nich rozszerzonej współpracy jest "asertywna strategia B2C", która ma na celu połączenie sieci B2C obu partnerów.

PGP i InPost wdrożyły EPO w całej Polsce

Polska Grupa Pocztowa i InPost zakończyły wdrażanie Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru w całej Polsce. EPO działa już we wszystkich sądach powszechnych – codziennie do odbiorców dociera kilka tysięcy doręczycieli wyposażonych w specjalne elektroniczne urządzenia, na których można składać podpis.

Innowacyjność w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Skuteczna sprzedaż jest m.in. wynikiem efektywnej logistyki. Jak doprowadzać do zysków firmy pomimo wysokiej konkurencyjności?