18GFL03-MP-banner-750x100-v1

E-Commerce

Zobacz najnowsze artykuły w kategorii E-Commerce na E-logistyka.pl

DHL Parcel będzie obsługiwał Zalando Lounge i oferuje klientom 6000 punktów...

Zalando Lounge, klub zakupowy platformy Zalando, i DHL Parcel będą od dziś współpracować. Spółka zajmie się kompleksową obsługą logistyczną e-sklepu. Kupujący w Zalando Lounge...

Wirtualne półki pozwolą zamówić towar w sklepie i od razu przygotują...

Nowe technologie mogą rozwiązać problem niehandlowych niedziel. Coraz więcej czynności wykonują maszyny. Samochody już teraz jeżdżą bez kierowców, a lodówki już niebawem same będą...

DPD Polska najczęściej wybieraną firmą kurierską

Według corocznego raportu nt. polskiego rynku sprzedaży elektronicznej, „E-commerce w Polsce 2018”, firmy analitycznej Gemius, najczęściej wybieraną formą logistyki zakupionego w sieci towaru jest...

CX pomoże zarobić na zwrocie towaru

Pod względem liczby zwrotów polski e-commerce zmierza powoli w kierunku dojrzałych rynków Europy Zachodniej. Zależnie od opracowań, na bardziej dojrzałych rynkach e-commerce, od 30...

DHL Express ma już 687 punktów nadań przesyłek w całej...

DHL Express, wiodący dostawca i ekspert w dziedzinie międzynarodowych usług logistycznych, konsekwentnie wspiera polskie firmy w zakresie ich rozwoju na rynkach zagranicznych. Swoją wiedzą...

Co nas czeka w e-commerce w 2018 roku?

Branża e-commerce ma za sobą bardzo udany 2017 rok. Rozwój i wzrost sprzedaży daje nadzieję, że 2018 będzie jeszcze lepszy. Czego można się spodziewać,...

Poczta Polska: w 2017 roku doręczyliśmy ponad 120 mln paczek i...

Ponad 120 mln paczek i przesyłek eCommerce dostarczyła w minionym roku Poczta Polska. Najgorętszy okres związany był z przedświątecznymi zakupami. W ostatnie poniedziałek i...

E-commerce w Europie – stan obecny, trendy, szanse

Latem 2017r. Zespół ShopAlike zapytał 100 ze swoich partnerskich sklepów w 13 krajach Europy (Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Słowacja, Szwecja, Węgry, Włochy) o ich poglądy na temat rynku e-commerce na Starym Kontynencie

Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60...

O jego sukcesie nie przesądzają już ceny, a wygoda zakupów, dostawa i możliwość zwrotu

Polska piątym największym rynkiem handlu internetowego w Unii Europejskiej

W tym roku jego wartość przekroczy 40 mld zł