E-Commerce

Zobacz najnowsze artykuły w kategorii E-Commerce na E-logistyka.pl

Na świecie ponad połowa internautów robi zakupy online

55 proc. internetowych konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że robi zakupy online – wynika z badania przeprowadzonego przez PayPal i Ipsos. W pierwszej dwudziestce krajów najczęściej wybieranych przez zagranicznych...

DPD Today oraz Dostawy Nocne – nowe usługi od DPD Polska

Firma DPD Polska uruchomiła nowe usługi dla biznesu – DPD Today oraz Dostawy Nocne. Dzięki tym rozwiązaniom zarówno małe, jak i duże sklepy internetowe...

FedEx Express Oficjalnym Sponsorem Ligi Europy UEFA na kolejne trzy sezony

FedEx Express, największa na świecie firma kurierska, ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsoringowej z Ligą Europy UEFA na czas sezonów 2018-2021. Jako dotychczasowy Główny Sponsor...

Autonomiczne pojazdy transportowe od Volvo Trucks

Volvo Trucks przedstawia nowy rodzaj rozwiązania transportowego, opartego na autonomicznych samochodach ciężarowych z napędem elektrycznym, dzięki którym transport może stać się bardziej efektywny, bezpieczniejszy...

Kto dowozi w 2018?

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie...

DHL Parcel z nową ofertą dla start-upów

Wychodząc naprzeciw klientom biznesowym, którzy rozpoczynają swoją przygodę z branżą e-commerce, DHL Parcel wprowadził nową usługę ”e-umowa”. Dzięki niej każda firma wysyłająca do 50...

DSV przejmuje S&H i umacnia się w e-commerce

S&H jest operatorem, zajmującym wiodącą pozycję w zakresie realizacji logistycznych operacji wielokanałowych w Europie, w tym m.in: magazynowania, dystrybucji, obsługi zwrotów, e-transakcji oraz zarządzania...

Wysokie koszty dostaw przesyłek hamują rozwój handlu w sieci

Polski rynek e-handlu co roku notuje dwucyfrowe wzrosty liczby transakcji. W tym roku wartość całego rynku może sięgnąć 45 mld zł – szacuje PwC....

Nowy eSklep z opakowaniami od DPD Polska. Bezpieczne pakowanie – poradnik

Terminowość, jakość i bezpieczeństwo. To trzy podstawowe wymagania klienta wobec usługi kurierskiej. Dwa pierwsze elementy zależą przede wszystkim od firmy przewozowej, jednak odpowiednie zapakowanie...

Poczta Polska wprowadza przesyłki Allegro Smart!

Poczta Polska podpisała umowę z największą platformą handlową w Polsce – Allegro. Dzięki niej, Klienci,  płacąc raz w roku abonament dla Allegro, będą mogli skorzystać z darmowych wysyłek...