Nowa marka Teologis

Teologis, firma specjalizująca się we wprowadzaniu systemów GPS oraz zarządzaniu flotą, nabiera nowych kształtów. Uruchomiono również odświeżony serwis internetowy. 

Firma postanowiła sobie ważny cel, jakim jest nadanie nowego znaczenia swojej marce. Do jego realizacji zatrudniła Kim Troxel z RedTrox Inc., która pokieruje działem marketingu.

  • Przyglądając się dawnemu kształtowi firmy, odnosi się wrażenie, że nie dopasowało się ono do jakości swoich produktów – mówi Troxel. Nowa wizualizacja marketingowa, połączona z łatwą nawigacją na stronie internetowej ma zapewnić łatwiejszy dostęp dla klientów.

Logo firmy nawiązuje do produktów, usług i wartości Teologis. Trzy pierścienie symbolizują współzależność klientów, pracowników oraz produktów.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili