21.8 C
Warszawa
czwartek, 23 maja, 2024

Kurier w nowym wydaniu- serwis pakka.pl

Porównywarki cen, serwisy aukcyjne, zakupy grupowe to tylko część z rozwijających się
gałęzi e-commerce. Rynek zmusił do wprowadzania zmian, a co za tym idzie ulepszeń,
także firmy kurierskie. Serwis www.pakka.pl który wystartował w listopadzie ubiegłego
roku, pokazał swoim użytkownikom, że zarządzanie przesyłkami kurierskimi może być
dużo łatwiejsze. Właściciele i twórcy serwisu od lat działają w branży i na podstawie
własnego doświadczenia i niedociągnięć, które obserwowali na przestrzeni ostatnich lat,
zaprojektowali innowacyjną platformę. Pozwala ona klientom, zarówno indywidualnym jak i
firmowym, zaoszczędzić czas i zoptymalizować koszty przesyłki.

Serwis pakka.pl pozwala na całkowitą i bezpłatną integrację z systemami księgowymi,
magazynowymi, sklepami internetowymi i Allegro. Posiada również inne funkcjonalności,
które umożliwiają firmom wygodniejsze zarządzanie przesyłkami. Dostęp do statystyk,
szablony zdefiniowanych przesyłek, składanie zamówienia nawet z wielotygodniowym
wyprzedzeniem, to tylko niektóre z nich.

Bardzo dokładnie zaplanowany został sposób realizacji zamówień, m.in. dostępna jest
możliwość predefiniowania nadawców, odbiorców i paczek, co w sytuacji dużej ilości
przesyłek pozwala zaoszczędzić czas. Nowością jest opcja seryjnego wysyłania zamówień.
Funkcja ta dostępna była dotychczas tylko dla takiej samej wielkości paczek wysyłanych w tej
samej liczbie. W serwisie pakka.pl można korzystać ze zleceń seryjnych również dla różnych
parametrów i ilości paczek.

Aktualnie dopracowywany jest innowacyjny moduł rozliczania pobrań. Twórcy serwisu
zauważyli, że jest to jeden z dość często pojawiających się problemów w zarządzaniu
przesyłkami, dlatego postanowili stworzyć system zintegrowany z bankami i systemami
księgowym. Dzięki temu m.in. właściciele sklepów internetowych korzystając z serwisu
www.pakka.pl będą mogli uniknąć nieporozumień i opóźnień wynikających z tego typu
rozliczeń.

Twórcy serwisu pakka.pl zdają sobie sprawę, że większość dużych firmy korzystających
z usług kurierskich jest już związana umowami. Specjalnie dla nich stworzyli Pakiet
Partner, który pozwala klientowi bez dodatkowych kosztów korzystać z serwisu pakka.pl
uwzględniając warunki dotychczasowej umowy zawartej z firmą kurierską. W najbliższych

dniach taka opcja będzie już możliwa dla klientów DPD, a w przyszłości także innych firm
kurierskich. Twórcy serwisu stawiają bowiem m.in. na dywersyfikację dostawców usług i
zamierzają swoim klientom dać szeroki wachlarz możliwości nie wiążąc ich umową z jedną
firmą, a pozwalając wybierać pomiędzy różnymi ofertami. W krótkiej perspektywie czasu
zostanie zakończona integracja z DHL, UPS i Paczkomatami InPost, co pozwoli klientom za
pośrednictwem serwisu www.pakka.pl korzystać z usług wszystkich tych firm kurierskich.

""

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili