21.8 C
Warszawa
czwartek, 23 maja, 2024

InPost już od dwóch lat konkuruje z Pocztą Polską

Dzięki takim innowacyjnym rozwiązaniom jak „listy z blaszką” może systematycznie zwiększać swoje udziały rynkowe. Przez dwa lata InPost uruchomił niemal 200 Punktów Obsługi Klienta, dzięki czemu może świadczyć usługi na skalę ogólnokrajową. Firma regularnie inwestuje w rozwój nowoczesnych systemów IT, które umożliwiają Klientom m.in.: śledzenie przesyłek on-line i ubezpieczenie nadawanej korespondencji. Potwierdzeniem najwyższej jakości świadczeń są liczne nagrody przyznane spółce, a wśród nich godło TERAZ POLSKA w kategorii Najlepsze Usługi za całokształt działań prowadzonych na rynku pocztowym.

InPost Usługi Pocztowe jest wiodącym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. Od listopada 2006 roku InPost świadczy usługi pocztowe w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g. Według raportu UKE podsumowującego ubiegłoroczny stan rynku usług pocztowych w Polsce – którego wartość określa się na około 7 mld złotych – firma InPost zajęła wysoką, czwartą lokatę w kategorii wolumenu przesyłek i jedenastą według wysokości przychodów. Uzyskana pozycja dowodzi, że podejmowane przez spółkę przedsięwzięcia są pozytywnie odbierane przez Klientów oraz pozwalają systematycznie ulepszać pozycję rynkową.

źródło zdjęcia: www.sxc.hu

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili