12.8 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024

DSV zostaje nagrodzone w 15. edycji badania Operator Logistyczny Roku

Laureaci badania zostali wyłonieni podczas Gali Logistyki, Transportu i Produkcji – jednego z największych w Polsce spotkań środowiska top managementu łańcucha dostaw, które odbyło się 8 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Nagrody w imieniu DSV odebrali Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions i Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road.


Ogromnie cieszę się, że osiągnięte przez nas połączenie elastyczności dedykowanych rozwiązań logistycznych z kompleksowością obsługi dostaw zostało docenione przez naszych Klientów. Świadczenie wysokiej jakości zaawansowanych usług jest możliwe dzięki wysiłkowi całego zespołu oraz dzięki współdziałaniu wszystkich dywizji DSV. Szeroki wachlarz usług – począwszy od  transportu, w tym także z wykorzystaniem niezwykle rozbudowanej sieci drobnicowej, poprzez magazynowanie, aż po usługi dodatkowe jest tym, co wyróżnia naszą firmę na rynku  – mówi Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road.


Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że już drugi rok z rzędu nasza firma została wyróżniona w tym prestiżowym badaniu – w zeszłym roku za najwyższej jakości logistykę magazynową, a w tym za kompleksowość usług. Szczególne podziękowania należą się przede wszystkim naszym Klientom, którzy zgodzili się wziąć udział w tym przedsięwzięciu oraz całemu zespołowi DSV Solutions, który każdego dnia dokłada wszelkich starań, aby nasza oferta odpowiadała na wszelkie potrzeby i oczekiwania naszych Klientów – mówi Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions.


 


Operator Logistyczny Roku to unikatowe i niezależne badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Ocenie poddawane są potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Badanie prowadzą Wydawnictwo Eurologistics i Data Group Consulting.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili