6.2 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024

DHL rozszerza swoją globalną usługę ubezpieczenia cargo

  • DHL rozszerza swoją ofertę ubezpieczeniową na Ghanę, Kenię, Maroko, Mozambik, oferując usługę ubezpieczenia cargo  w 74 krajach na całym świecie
  • Ubezpieczenie ad hoc lub roczna polisa ubezpieczeniowa chroni przewozy klientów przed utratą lub uszkodzeniem


Chociaż firma DHL obsługuje każdą przesyłkę z największą starannością, nie można uniknąć wypadków, czy zdarzeń losowych takich jak na przykład klęski żywiołowe. Dlatego firma DHL Global Forwarding opracowała usługę DHL Cargo Insurance – aby chronić klientów przed stratami podczas transportu. Obecnie usługa DHL Cargo Insurance jest dostępna dla klientów działających we wszystkich branżach w 74 krajach na całym świecie.


 


„Dzięki usłudze DHL Cargo Insurance oferujemy naszym klientom możliwość zminimalizowania potencjalnego wpływu nieprzewidzianych zdarzeń zewnętrznych. Nasza skala działalności oznacza, że ​​możemy zapewnić ochronę większości rodzajów ładunków. Dzięki ciągłemu poszerzaniu naszej oferty wspieramy naszych klientów, tam, gdzie działają, nawet na rynkach wschodzących i wysokiego ryzyka", mówi Angelos Orfanos, Globalny Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, DHL Global Forwarding.


 


Oferta ubezpieczenia ładunków w ramach usługi DHL Cargo Insurance opracowywana jest przez wewnętrzną grupę ubezpieczeniową i zarządzającą ryzykiem, a jej głównym gwarantem jest światowy ubezpieczyciel. Usługa ta została zaprojektowana z myślą o wygodzie klientów i łatwości skorzystania. Proponowana jest roczna polisa ubezpieczeniowa obejmująca wszystkie przesyłki przewożone przez DHL Global Forwarding lub ubezpieczenie na zasadzie ad hoc za każdą przesyłkę realizowaną transportem lotniczym, morskim lub kolejowym.  


 


„Nasze ubezpieczenie DHL Cargo Insurance oparte jest o najwyższe standardy (Klauzule A). W każdej rozmowie z klientami zachęcamy do skorzystania z opcji ubezpieczenia towaru, ponieważ w transporcie międzynarodowym zachodzi wiele ryzyk, gdy towar narażony jest na uszkodzenie, a odpowiedzialność przewoźnika lub spedytora albo nie zachodzi – np. w przypadku huraganu, zatonięcia czy rabunku – albo jest w istotny sposób ograniczona. Co ważne, w naszej ofercie klienci nie dopłacają nic za zastosowanie klauzul: wojennej i strajkowej, nie występuje także udział własny w szkodzie.” Podsumowuje Marcin Solnica, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w DHL Global Forwarding Polska.


 


Szczegółowo polityka ubezpieczyciela obejmuje pełną wartość handlową towarów klientów oraz koszty transportu proporcjonalne do straty lub uszkodzenia oraz dodatkowe 10% wartości towarów i frachtu.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili