Ruszyła kampania „Bezpiecznie. W drogę!”

Alvin Gajadhur – rzecznik prasowy GITD wziął udział w inauguracji kampanii „Bezpiecznie. W drogę!”. Celem akcji jest promocja bezpieczeństwa podróży autokarowych dzieci i młodzieży.

U podstaw programu leży chęć podnoszenia świadomości oraz promocja bezpiecznego poruszania się po polskich, i nie tylko, drogach. Działania, w ramach kampanii, będą miały charakter edukacyjny i zostaną skierowane do kilku grup odbiorców: do dzieci i młodzieży, rodziców, kierowców oraz organizatorów wyjazdów: przewoźników autokarowych i biur podróży.

Szczegółowe informacje o programie znajdują się na stronie internetowej: www.bezpieczniewdroge.pl

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili