MODERN WAREHOUSE 2011

MODERN WAREHOUSE 2011

16 – 17 listopada 2011 r., Warszawa

Podczas tego wyjątkowego wydarzenia dyrektorzy ds. logistyki, kierownicy magazynów,
specjaliści z zakresu gospodarki magazynowej i inne osoby związane z branżą dowiedzą
się przede wszystkim:

• Jakie rozwiązania technologiczne oraz informatyczne przekładają się na wzrost
efektywności procesów magazynowych – katalog konkretnych wdrożeń,
• Gdzie szukać optymalizacji na styku procesów magazynowych, produkcyjnych i
logistycznych – studia przypadku,
• Jak przygotować się na przyjęcie dużej ilości zróżnicowanego asortymentu,
jednocześnie podnosząc standardy pracy na magazynie,
• Które decyzje zakupowe i inwestycyjne gwarantują najszybszy zwrot – przegląd
opłacalnych produktów i technologii.

Program tegorocznej edycji Kongresu „Modern Warehouse” został przygotowany w oparciu
o doświadczenia zawodowe oraz wiedzę zapraszanych ekspertów. Uczestnicy poprzednich
edycji spotkania oraz prenumeratorzy czasopisma Nowoczesny Magazyn jednoznacznie
wskazali na rozwiązania z zakresu doskonalenia, optymalizacji systemów logistycznych
oraz podnoszenia efektywności magazynowania, o których chcą dyskutować na Kongresie.
Mogą oni liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego
materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów z którymi stykają się na
co dzień.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani poszukiwaniem nowych dróg rozwoju i kontaktów
biznesowych, zapraszamy do dołączenia do ponad dwustu gości naszego Kongresu.

Do udziału w Kongresie zapraszamy:

dyrektorów i kierowników magazynów
dyrektorów ds. zaopatrzenia
specjalistów ds. gospodarki materiałowej
przedstawicieli wiodących firm z branży logistycznej i produkcyjnej
członków zarządu; dyrektorów i kierowników ds. logistyki
prezesów, dyrektorów generalnych i zarządzających
specjalistów ds. IT
reprezentantów firm decydujących o zakupach
odbiorców usług i produktów dotyczących magazynowania i dystrybucji
osoby decyzyjne chcące poszerzyć wiedzę na temat usprawnień, które można
wprowadzić w firmie, stosując nowoczesne rozwiązania magazynowe

Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie

SZEROKIE DOTARCIE
Precyzyjnie dobrana grupa odbiorców – wszyscy uczestnicy na co dzień realnie
odpowiadają za zarządzanie gospodarką magazynową i planowanie operacji
logistycznych.

ŹRÓDŁO RYNKOWEJ WIEDZY
Wszyscy uczestnicy Kongresu przyjeżdżają w poszukiwaniu nowych rozwiązań
produktowych i technologicznych – na podstawie 650 ankiet przeprowadzonych
podczas poprzednich edycji Kongresu Modern Warehouse możemy jednoznacznie
stwierdzić, iż uczestnicy znajdują na tego typu spotkaniach, w przeciwieństwie
do „statycznej” formuły targowej, konkretne i rekomendowane rozwiązania, aplikacje
i usługi, które wybierają dla swoich firm.

BEZPOŚREDNIE WSPARCIE DECYZJI ZAKUPOWYCH
Unikalna formuła Kongresu sprzyja poszukiwaniu nowatorskich oraz
sprawdzonych rozwiązań – zaprosiliśmy ekspertów oraz praktyków z
branży magazynowej, którzy przeanalizują najnowsze trendy w technologiach
magazynowych i logistycznych oraz pokażą co i dlaczego kupują menedżerowie
uzyskujący najlepsze efekty w swoich przedsiębiorstwach.

WYSOKA SKUTECZNOŚC PREZENTACJI OFERTY
 Siła marketingowa Kongresu wynika z bezpośredniego dotarcia produktu/
usługi oraz marki do osób decyzyjnych – w cyklu wykładów (prelekcja, dyskusje

eksperckie), w przestrzeni wystawienniczej (stoisko, materiały wystawiennicze) oraz
w materiałach dla uczestników (materiał merytoryczny, folder reklamowy, gadżet) –
w efekcie znacząco wzrasta rozpoznawalność konkretnych rozwiązań danej instytucji i
firmy obecnej na Kongresie.

KONSULTACJE I ROZMOWY BIZNESOWE
Atmosfera sprzyjająca rozmowom i otwieraniu nowych kontaktów biznesowych –
wieczorny bankiet, dwa dni obrad, które stanowią wstęp do spotkań kuluarowych oraz
rozmów biznesowych.

 

Program Kongresu

  1. Inwestycja w magazyn – budować, rozbudować czy optymalizować już istniejące
    przestrzenie? – na co zwracać uwagę przy podejmowaniu decyzji?

• Analiza strumienia przepływu materiałów jako narzędzie optymalizacji
procesów magazynowych, floty środków transportu wewnętrznego oraz zadań
transportowych.
• Sprawna realizacja zamówień przy zoptymalizowanych kosztach i
zminimalizowanym czasie dostaw – usprawnienie procesu identyfikacji
poprzez automatyczne znakowanie produktów.
• Budujemy halę, czyli jak potrzeby użytkownika i ciąg technologiczny
determinują rodzaj technologii oraz poniesione koszty.

  1. Proekologiczny magazyn – bezpieczny, ale czy też opłacalny?

• Kurtyny uszczelniające elementem redukcji strat ciepła w obrębie fasad
budynków, na przejazdach i w miejscach przeładunku. Realizacja przepisów
dotyczących poszanowania energii – świadectwa energetyczne dla hal
produkcyjnych i obiektów logistycznych.
• Bezpieczeństwo jest najważniejsze, czyli jak powinien wyglądać magazyn
produktów niebezpiecznych z wykorzystaniem kompletnych rozwiązań
modułowych.
• Audytowanie środków transportu technicznego oraz urządzeń pomocniczych
– zapewnienie bezpieczeństwa pracy oraz zgodności z obowiązującymi
przepisami.
• Charakterystyka kwestii bezpieczeństwa w pracach magazynowych –
zagrożenia związane z magazynowanymi towarami, urządzeniami i
konstrukcją budynku magazynowego.

  1. Wyposażenie magazynu – technologie optymalne i dostosowane do wymagań
    konkretnego użytkownika

• Algorytmy WMS w służbie optymalizacji oraz usprawnienia obszarów
składowania, transportu materiałów oraz wyrobów gotowych.
• Automatyczne systemy regałowe w aspekcie potencjalnych korzyści i
istniejących ograniczeń. Dobór systemu w odniesieniu do szybkości rotacji, 
wielkości zapasów, sposobu obsługi czy przyjętej technologii składowania.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili