-5.1 C
Warszawa
wtorek, 5 grudnia, 2023

Jak branża transportowa walczy z koronawirusem? Wprowadzając nowoczesną usługę Voice Sign

Bezkontaktowy sposób dostawy to teraz kluczowy temat. Firma Expert z Trójmiasta ma pomysł: Voice Sign. Najprościej mówiąc, chodzi o to, by odbiór towaru podpisać… głosem.

Voice Sign (ang. podpis głosowy) to usługa, nad którą zespół informatyków pracował przez cały weekend. Pomysł zrodził się w toku rozmów o obecnej sytuacji. Sprzedaż spada, ponieważ klienci nie pojawiają się w sklepach osobiście. Z kolei e-commerce też cierpi, zwłaszcza w sektorach, gdzie po prostu zostawienie paczki pod drzwiami klienta nie wchodzi w grę. Wymagane są procedury: dokumenty odbioru, podpisy. Dostawa, zgodna z takimi procesami, jest utrudniona, bo nawet kontakt z urządzeniem do podpisu może być zagrożeniem dla zdrowia i pracowników, i odbiorców końcowych, zwłaszcza osób starszych.

W tej sytuacji firma Expert, zajmująca się transportem i dostawą m.in. mebli czy sprzętu AGD, od dziś wdrożyła dwie innowacyjne technologie: Voice Sign, czyli podpis głosem oraz Touch Free, czyli podpis SMSem. Dzięki tym dwóm funkcjonalnościom systemu, kierowcy dostarczający towar mogą poprosić o wypełnienie dokumentu odbioru za pomocą głosu, który jest nagrywany, a następnie przechowywany jako bezpieczny podpis głosowy. Z kolei, jeśli użytkownik woli inną, także bezdotykową formę (ze względów czy to prywatnych, czy chociażby zdrowotnych), kierowca umożliwia podpis dokumentu odbioru poprzez SMSa, w którym jest unikalny i szyfrowany link do zamówienia. Klient podpisuje odbiór korzystając z własnego smartfona, wchodząc w przekazany link i klikając w odpowiedni button. W ten sposób minimalizowany jest kontakt z urządzeniem dostawcy.

Jak zauważa Martyn Szczepankowski, założyciel firmy Expert: “Wdrażanie innowacji technologicznych do procesu dostawy zawsze było miłe widziane przez naszych partnerów. Teraz to jest wręcz wymagane. W dobie zagrożenia, w którym się wszyscy znaleźliśmy potrzebujemy konkretnych zmian i usprawnień.”

Firma Expert wdrożyła powyższe rozwiązania dla wszystkich swoich Klientów w poniedziałek w nocy. Obecnie pracownicy firmy zbierają opinie od użytkowników, by rozwijać pomysł. Technologię przygotowała firma informatyczna Teina.

Wszystkich zainteresowanych implementacją pracownicy Experta zapraszają do kontaktu.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
321ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili