12.8 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024

Karl Lagerfeld reklamuje bezpieczeństwo

<

p align="justify">Francuskie służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo na drogach, zwróciły się do Karla Lagerfelda z prośbą o udział w kampanii promującej kamizelki odblaskowe dla kierowców.


Jadąc francuską drogą możemy zobaczyć na poboczu billbordy prezentujące czołowego projektanta Chanel ubranego w kamizelkę odblaskową. Pod nią skryty jest strój charakterystyczny dla Lagerfelda: dobrze skrojony, czarny garnitur, biała koszula ze stójką oraz skórzane rękawiczki.


Całość projektu zwieńczy hasł, poświęcone samej kamizelce: " Jest źółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować Ci życie".


Organizatorzy kampanii wierzą, że wizerunek Karla Lagerfelda wpłynie pozytywnie na świadomość kierowców i sprawi, że uzupełnią wyposażenie swoich samochodów w kamizelki odblaskowe.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili