Nowe centrum obsługi zwrotów międzynarodowych

70

We wrześniu 2013 roku Docdata rozpoczęła w Świebodzinie średnich rozmiarów działalność operacyjną. Oferując obsługę zwrotów dla międzynarodowych klientów i zajmując się głównie zwrotami z segmentu mody z całej Europy firma odniosła imponujący sukces. Artykuły są kontrolowane pod względem zniszczeń i śladów używalności, mogą być oczyszczone i odświeśone, a następnie są w perfekcyjnym stanie przekazywane do centrum dystrybucyjnego, aby mogły zostać ponownie sprzedane. Wzrost zapotrzebowania szybko spowodował konieczność powiększenia rozmiarów działalności w Polsce.


Po powiększeniu magazynu powierzchnia operacyjna firmy w Polsce została więcej niż podwojona i wynosi aktualnie 5 tys. m kw. Już w tej chwili procesuje się tutaj ponad milion artykułów miesięcznie, jednak całkowity potencjał to nawet 5 milionów. Umożliwia to obsługę sezonowych wzrostów obrotów w branży e-commerce, takich jak wymiana i zwroty nietrafionych prezentów bożonarodzeniowych. Powiększenie magazynu wiązało się również z zapewnieniem pracownikom przestronnej, zajmującej 600 metrów kwadratowych części socjalnej, która obejmuje między innymi duże szatnie oraz jasną i słoneczną jadalnię.


Docdata działa 24 godziny na dobę na trzy zmiany. W przypadku większej ilości zwrotów także ilość osób pracujących na każdej zmianie może zostać w każdej chwili podwojona. Sezonowe wzrosty obrotów w handlu internetowym, związane z czasowymi promocjami czy zbliżającymi się świętami, są nieodzownym elementem i wyzwaniem dla tej branży. Dlatego Docdata ściśle współpracuje z agencjami pracy tymczasowej, które służą pomocą także przy rekrutacji stałego personelu.


Polski oddział firmy zatrudnia aktualnie blisko 200 osób stanowiących rdzeń przedsiębiorstwa, a liczba ta wzrasta z dnia na dzień.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj