Estonian Post podwoi inwestycje w rozwój usług

Usługi pocztowe zwiększyły się w tym okresie o 2%, tym samym przychody Estonia Post wzrosły łącznie o 9% w porównaniu do pierwszego kwartału 2012 roku, do poziomu 52,7 milionów euro. Inwestycje Estonian Post będą dotyczyły dostarczania przesyłek na terenie wszystkich krajów bałtyckich – aktualnie firma posiada prawie 500 punktów odbioru przesyłek w Estonii, na Liwie oraz Łotwie, w tym sieć paczkomatów Post24 – dostępną od marca 2013 i oferującą wysyłanie oraz odbieranie przesyłek między krajami bałtyckimi.

„Sukces strategii ekspansji na wszystkie kraje bałtyckie naszego partnera Estonian Post bardzo nas cieszy. Sieć Paczkomatów w całości bazuje na naszych maszynach – Eesti Post była pierwszym naszym zagranicznym kontraktem i dziś widzimy rezultaty naszej kooperacji. Planowane kolejne inwestycje w ten obszar działalności potwierdzają, że segment przesyłek dla e-commerce to kluczowy obecnie czynnik wzrostu dla operatorów pocztowych i logistycznych”  – komentuje Rafał Brzoska.

Konsumenci USPS bardzo powoli przekonują się do paczkomatów

Według audytu przeprowadzonego przez inspektora generalnego, klienci US Postal Service bardzo powoli przekonują się do paczkomatów. Operator uruchomił testowo 13 maszyn pod marką GoPost w Północnej Wirginii w lutym 2012 roku. Bezpłatna usługa pozwala klientom odbierać zakupy realizowane w e-sklepach za pośrednictwem paczkomatów zlokalizowanych w centrach handlowych lub w oddziałach pocztowych – terminale dostępne są przez 24 godziny na dobę, zaś sam odbiór polega na wykorzystaniu osobistego numeru identyfikacyjnego z dostępem do właściwej skrytki.

 

Smartfony generują już 31% ruchu na brytyjskich stronach internetowych

Badania potwierdzają, że coraz więcej osób dokonuje zakupów za pomocą swoich smartfonów. Według Mobify, urządzenia mobilne generują już 31% ruchu na brytyjskich stronach internetowych – w porównaniu do 47% w Australii, 40% w Brazylii, 34% w Korei Południowej, 31% w USA i tylko 8% we Francji. Comscore donosi, że w okresie świątecznym – w grudniu 2012 roku – jeden na pięciu Brytyjczyków dokonał zakupu za pomocą urządzenia mobilnego. Jak szacuje Comscore, w 2017 roku sprzedaż mobilna osiągnie poziom 24% globalnej sprzedaży e-commerce. Jednocześnie – z badań przeprowadzonych przez firmę doradczą eConsultancy wynika, że 37% konsumentów uważa większość mobilnych stron za trudne w nawigacji, a 38% porzuca witrynę komórkową, jeśli jest skomplikowana w obsłudze.

 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili