GLS Poland i WTS Sparta. Pierwsza taka para w lidze

0 389

Firma kurierska już od trzech lat wspiera polski żużel, m.in. jest sponsorem generalnym reprezentacji narodowej i partnerem polskich turniejów Speedway Grand Prix. Teraz, po raz pierwszy, angażuje się w bezpośrednią współpracę z jednym z klubów.

Przed tegorocznym turniejem z cyklu Speedway Grand Prix we Wrocławiu, czyli jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie „czarnego sportu”, GLS rozpoczął współpracę z klubem żużlowym Betard Sparta Wrocław. Firma kurierska, lider jakości w europejskiej logistyce przesyłek, będzie obsługiwała dostawy z klubowego sklepu internetowego.

W ramach współpracy z naszymi partnerami dostarczamy już przesyłki dla Ekstraligi oraz Polskiego Związku Motorowego. Teraz angażujemy się także na poziomie klubowym, niezwykle ważnym dla fanów żużla w kraju. Zaczynamy we Wrocławiu, ponieważ Sparta to klub z wielkimi tradycjami i ambicjami, występujący na pięknym i nowoczesnym stadionie, na który w tym roku wróciło SGP, a my dostarczyliśmy trofeum dla zwycięzcymówi Małgorzata Markowska, marketing manager w GLS Poland.

WTS Sparta nawiązała tego rodzaju bezpośrednią współpracę z firmą kurierską jako pierwszy klub w żużlowej lidze.

Cieszymy się, że naszym partnerem została renomowana, międzynarodowa firma. GLS gwarantuje najwyższą jakość usług kurierskich, z czego skorzystają zarówno kibice, jak i nasi zawodnicydodaje Michał Wojtas, manager ds. marketingu WTS Sparta.

W ramach współpracy GLS Poland będzie też widoczne w trakcie meczów ligowych Sparty na Stadionie Olimpijskim. Dodajmy, że firma kurierska jest już obecna w ramach transmisji telewizyjnych z meczów PGE Ekstraligi, czyli najsilniejszej pod względem sportowym i cieszącej się największą widownią ligi żużlowej na świecie.

Kurierzy mocni na żużlu

Firma kurierska GLS Poland jest coraz mocniej związana z polskim żużlem. Od 2017 roku, a więc już trzeci sezon z rzędu, pozostaje sponsorem generalnym naszej narodowej kadry. Jest również partnerem PGE Ekstraligi oraz turniejów Speedway Grand Prix i Speedway of Nations (dawniej Drużynowy Puchar Świata).

Logotyp GLS Poland jest widoczny na strojach sportowców, na ich żużlowych maszynach, na bandach reklamowych podczas meczów drużyny, jak również m.in. na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Firma jest również obecna w miasteczkach kibica, organizowanych przed występami żużlowej reprezentacji Polski oraz podczas polskiej edycji meczów Speedway Grand Prix.

– Z dumą wspieramy polski żużel. To niezwykle widowiskowa dyscyplina, w której polscy zawodnicy odnoszą imponujące sukcesy. Istotny jest też fakt, że żużel cieszy się w naszym kraju ogromną popularnością i kojarzy się z pozytywnymi emocjami podkreśla Małgorzata Markowska.

General Logistics Systems (GLS) Poland to jeden z najważniejszych operatorów na polskim rynku logistycznym. Firma sukcesywnie rozwija elastyczne rozwiązania dla dostaw na ostatniej mili, wprowadza zaawansowane rozwiązania IT oraz rozbudowuje infrastrukturę bazową. W całym kraju dysponuje siecią 1600 punktów odbioru i nadania ParcelShop. W ramach pilotażowego programu aż 100 z nich zostanie przekształconych w Punkty Szybkiej Paczki, które będą działały w tym samym modelu (shop in shop). GLS Poland wprowadza też własne, firmowe Punkty Szybkiej Paczki, zapewniające jeszcze szerszy, kompleksowy zakres usług i z zespołem w całości tworzonym przez pracowników firmy kurierskiej. Cała sieć operatora, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie. Firma działa też na rynkach w USA i Kanadzie.

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej