6.2 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024

Wybiegając w przyszłość: Prologis publikuje Raport ESG o oddziaływaniu na środowisko za 2018 rok

Tytuł najnowszego raportu Prologis – „O krok przed potrzebami klientów” – odpowiednio podsumowuje postępy firmy w kluczowych obszarach ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i zarządzania (Environmental, Social and Governance reporting, ESG).

„Zdaję sobie sprawę, że nasze wieloletnie zaangażowanie w ESG wyróżnia nas na tle konkurencji. Dzięki temu możemy lepiej wspierać naszych klientów, zwiększać wartość firmy oraz być o krok przed konkurencją” – powiedział Hamid Moghadam, Chairman i CEO Prologis. „Wybiegając w przyszłość, stworzyliśmy portfolio strategicznie położonych nieruchomości dostosowanych do potrzeb naszych klientów i będących odpowiedzią na ich problemy związane z lokalizacją, zasobami energii oraz pracownikami”.

2018: Rok pionierskich osiągnięć

2018 był dla firmy rokiem istotnych osiągnięć w zakresie zrównoważonego rozwoju – Prologis uzyskał tytuł najlepszej firmy w Stanach Zjednoczonych i zajął szóste miejsce w ogłoszonym w styczniu w Davos rankingu 100 charakteryzujących się najbardziej zrównoważonym rozwojem korporacji świata (Corporate Knights Global 100 Most Sustainable Corporations in the World), a także został pierwszą firmą na rynku nieruchomości logistycznych emitującą zielone obligacje.

Pozostałe pionierskie osiągnięcia Prologis z 2018 roku,  bardziej szczegółowo opisane w raporcie:

  • Pierwsza firma logistyczna, której cel bazujący na badaniach naukowych (Science Based Target, SBT) został oficjalnie zatwierdzony;
  • Pierwsza firma, która wprowadziła Inicjatywę Społeczną na rzecz Pracowników (Community Workforce Initiative, CWI);
  • Pierwsza firma na rynku nieruchomości logistycznych, która uzyskała Certyfikację WELL przyznawaną przez WELL Building Institute (IWBI);
  • Pierwsza firma, której przyznano nagrodę Green Lease Leader na poziomie Gold.

ESG: czynnik podnoszący wartość globalnego portfolio

ESG nie tylko przynosi korzyści społecznościom skupionym wokół firmy i środowisku, ale również zapewnia wartość dodaną klientom, inwestorom oraz innym interesariuszom, co z kolei sprzyja rozwojowi firmy.

Wzrost
Kluczowymi aspektami długoterminowej strategii biznesowej Prologis są wzrost wartości marki, lojalność klientów i ich zadowolenie, zaufanie inwestorów, a także relacje z pracownikami i społecznością.

Produktywność
To oszczędność kosztów i utrzymanie wartości dzięki nowoczesnym i energooszczędnym projektom budynków – dzięki temu Prologis pozostaje o krok przed potrzebami klientów.

Odporność
Czyli inteligentne zarządzanie ryzykiem finansowym, operacyjnym i ryzykiem utraty reputacji, a także budowanie zaufania wśród interesariuszy.

Więcej informacji

Nowy Raport o Oddziaływaniu ESG w jasny sposób przedstawia rozwój ESG w Prologis, w tym szczegółowe informacje dotyczące tego, w jaki sposób mierzymy postępy w osiąganiu konkretnych celów, oraz przykłady tego, co robimy i nadal będziemy robić, aby osiągać najlepsze wyniki w całym naszym globalnym portfolio.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili