Strona główna Wiadomości Logistyka Karl Lagerfeld reklamuje bezpieczeństwo

Karl Lagerfeld reklamuje bezpieczeństwo

<

p align="justify">Francuskie służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo na drogach, zwróciły się do Karla Lagerfelda z prośbą o udział w kampanii promującej kamizelki odblaskowe dla kierowców.


Jadąc francuską drogą możemy zobaczyć na poboczu billbordy prezentujące czołowego projektanta Chanel ubranego w kamizelkę odblaskową. Pod nią skryty jest strój charakterystyczny dla Lagerfelda: dobrze skrojony, czarny garnitur, biała koszula ze stójką oraz skórzane rękawiczki.


Całość projektu zwieńczy hasł, poświęcone samej kamizelce: " Jest źółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować Ci życie".


Organizatorzy kampanii wierzą, że wizerunek Karla Lagerfelda wpłynie pozytywnie na świadomość kierowców i sprawi, że uzupełnią wyposażenie swoich samochodów w kamizelki odblaskowe.

Exit mobile version