Konferencja Specjalistów Logistyki

0 7
Kiedy:
14 Marzec [email protected]:30 – 15 Marzec [email protected]:00
2019-03-14T09:30:00+01:00
2019-03-15T17:00:00+01:00
Gdzie:
Warszawa
Kontakt:
Monika Stanik
48 516 029 431

 

Program Konferencji:

Uczestnicy poznają rzeczywiste przypadki („case study”) sposobu postępowania firm i osób podczas podejmowania kluczowych decyzji logistycznych. Kluczowych to znaczy takich których wartość jednostkowa była bardzo poważna w skali przedsiębiorstwa lub których skutki są odczuwalne przez wiele lat, czyli:
  • wybór lokalizacji zakładu produkcyjnego lub magazynu,
  • wybór: najem, zakup, budowa, czy outsourcing sprzętu, nieruchomości i usług,
  • oszacowanie kosztów eksploatacji urządzeń, maszyn i nieruchomości w długim okresie czasu,
  • porównanie wiarygodności kontrahentów przy kluczowych transakcjach, których skutki odczuwa się przez wiele lat,
  • inwestycje w bezpieczeństwo,
  • zmiana skali działania przedsiębiorstwa,
  • automatyzacja, wprowadzanie sztucznej inteligencji,
  • wchodzenie na nowe rynki,
  • współpraca międzynarodowa,
  • spełnienie nowych wymagań prawnych,
  • dobór kadr dla logistyki.

Lista prelegentów

Chcesz wystąpić w Business Forum ze swoją ofertą lub razem z nami współtworzyć Konferencję?

Zostań Partnerem 

DZIEŃ I – 14 marca 2019 roku, czwartek
09:30-10:30Rejestracja, networking, poranna kawa
10:30-10:45Otwarcie/Powitanie uczestników/Wprowadzenie do zagadnień Konferencji.
Tomasz Branecki – Prezes | JARTOM Real Estate – Organizator Konferencji
dr inż. Tomasz Schweitzer – Prezes Polskiego Komitetu Normalizacyjnego
prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk  | Wyższa Szkoła Logistyki / Packaging Reesearch Institute
11:15-12:00Sala A. Panel dyskusyjny: Kadry kwalifikowane dla logistyki.

  • Wpływ rywalizacji cenami usług, na jakość kadr.
  • Rozwiązania problemów rotacji i utrzymania ciągłości zatrudnienia.
  • Zintegrowany System Kwalifikacji – nowe narzędzie wdrażania kadr.
  • Opisy zawodów w logistyce – źródłem wiedzy o kwalifikacjach.
  • Magazynier jako kwalifikacja rynkowa.
11:15-12:00Sala B. Panel dyskusyjny: Obniżenie kosztów zużycia energii w procesach magazynowania i produkcji.

  • Czy ceny energii będą dalej rosły? – opinie ekspertów.
  • W jaki sposób utrzymać całkowite koszty energii w ryzach przy rosnących cenach?
  • Jak skutecznie spełnić obowiązek ustawowy – audyt energetyczny przedsiębiorstwa czy wdrożenie Systemu Zarządzania Energią wg ISO 50001?
  • Audyt Energetyczny czy System Zarządzania Energią – które rozwiązanie w praktyce pozwoli zaoszczędzić więcej?
  • Z czym praktycznie wiąże się wdrożenie ISO 50001 i jakich korzyści możemy się spodziewać?
  • Audyty energetyczne – różnice w usługach tego typu – jak wybrać najlepszą opcję dla swojego przedsiębiorstwa?
  • Jak zaoszczędzić na kosztach energii – przykładowe rozwiązania techniczne.
  • Sposoby na minimalizowanie ryzyka wzrostu cen energii. Czy częściowe uniezależnienie się od dostawców energii ma sens ekonomiczny?
  • Koszt energii a cena najmu – jak wybierać obiekty o niższych kosztach eksploatacyjnych?
12:00-13:00Innowacje na rynku logistycznym cz. I

  • Metody Monitorowania dachów wielkopowierzchniowych.
  • Projekty badawcze, a inwestycyjne – wybór formy dofinansowania z UE w aspekcie potrzeb rozwojowych.
13:00-14:00Lunch networkingowy
14:00-16:00Innowacje na rynku logistycznym cz. II
16:00-16:15Przerwa kawowa
16:15-17:15Sala A. Panel dyskusyjny: Zmiana lokalizacji magazynu lub zakładu produkcyjnego

  • Czy zmieniać, czy zostać w poprzednim miejscu? Porównanie zysków i strat.
  • Co rynek oferuje? Czy jest oczekiwana oferta?
  • Czy ceny spadają, czy rosną?
  • Jak wybrać nową lokalizację, jakie czynniki analizować?
  • Jakie są koszty zmiany lokalizacji?
16:15-17:15Sala B. Panel dyskusyjny: Inwestycje w bezpieczeństwo użytkowania hal oraz wybór opcji ubezpieczeń.

  • Wpływ procesu projektowania na bezpieczeństwo.
  • Czy już wiesz, że strażak i ubezpieczyciel “rządzą światem”?
  • Jakie przepisy i wymagania się zaostrzają?
  • Rozwiązania techniczne poprawiające bezpieczeństwo.
17:15-18:15
Sala A. Panel dyskusyjny: Najem, zakup, czy outsourcing sprzętu i usług? Budowa, zakup czy najem nieruchomości?

  • Porównanie długoterminowe. Rzeczywiste rozwiązania.
  • Intralogistyka.
  • Nieruchomości w BTS, BTO.
  • Budowa, zakup, czy najem hali.
  • Usługi logistyczne.
  • Samochody specjalistyczne (chłodnie, pancerne, przewóz paliwa i inne).

 

17:15-18:15Sala B. Panel dyskusyjny: Jakość obiektów logistycznych i co od niej zależy.

  • Wymagania dotyczące obiektów magazynowych i ich klasyfikacja.
  • Aktualne formy i zasady oceny jakości usług budowlanych.
  • Aktualne przykłady innowacyjności w budownictwie związanym z logistyką.
  • Wpływ rywalizacji rynkowymi stawkami czynszów za magazyny, na jakość obiektów budowlanych.
  • Dlaczego niektóre nieruchomości się nie sprzedają?
  • Relacja kosztów eksploatacyjnych z jakością budynków.
  • Międzynarodowe inwestycje i wymiana wiedzy w zakresie technologii i rozwoju usług.

 

18:15Zakończenie prac, networking
19:30-24:00Gala dinner

 

DZIEŃ II – 15 marca 2019 roku, piątek
09:00-10:00Rejestracja, networking, poranna kawa
10:00-13:00BUSINESS FORUM cz. I

W drugim dniu Konferencji odbędzie się Business Forum. Na Business Forum firmy, świadczące usługi dla logistyki i przemysłu, zaprezentują Ci swoje najnowsze produkty i rozwiązania.

  • Nowy wózek widłowy UniCarriers.
  • Prezentacja wybranych ofert inwestycyjnych – grunty pod logistykę.
  • Automatyka magazynowa.
  • Posadzki.
  • Doki, bramy
  • Specjalistyczne wyposażenie magazynu.
  • Zaskakujące, nowe aplikacje logistyczne.
13:00-14:00Lunch networkingowy
14:00-14:30Wystąpienie mówcy motywacyjnego Marka Stelmaszaka.
14:30-15:30Panel dyskusyjny: Nowoczesne wyposażenie hal.
15:30-17:00
BUSINESS FORUM cz. II
17:00Zakończenie wydarzenia

 

 

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej