Zarządzanie siecią usługodawców w branży assistance

Praca firm assistance to zarządzanie procesami realizowanymi przy współpracy z setkami podwykonawców. Usługodawcy Inter Partner Assistance to około 400 firm zajmujących się udzielaniem pomocy drogowej, transportem medycznym i przeprowadzaniem inspekcji samochodowych. Kluczowym zadaniem firmy assistance jest stałe usprawnianie procesu wykonania usługi. Realizacja tych założeń jest możliwa wyłącznie przy współpracy ze sprawdzonymi usługodawcami gwarantującymi wysoki poziom realizacji powierzonych im zadań.

Efektywne działanie wraz z siecią niezależnych usługodawców jest wyzwaniem wymagającym nie tylko oparcia się na pewnych kontrahentach, ale również przyjęcia wspólnych standardów czy stałym pilnowaniu najwyższej jakości świadczonych usług. Jest to bardzo istotne, gdyż to właśnie od pracy tych usługodawców zależy zadowolenie klientów końcowych. W tym celu firma assistance musi dbać o ciągłe wdrażanie rozwiązań ułatwiających współpracę z podwykonawcami. Inter Partner Assistance ma ?w tym zakresie duże osiągnięcia, które znacznie upraszczają i przyspieszają pracę usługodawców firmy, a w konsekwencji pozwalają na zmniejszenie kosztów ich działalności. Wiele z tych innowacji wpłynęło także na kształtowanie standardów działania w całej branży. Jednym z takich rozwiązań jest wymóg prowadzenia dokumentacji z miejsca zdarzenia za pomocą fotografii cyfrowej i uruchomienie  specjalnego systemu umożliwiającego przesyłanie wymaganych dokumentów drogą internetową.

Zrozumieć proces i dążyć do perfekcji

Celem wprowadzania przez Inter Partner Assistance kolejnych innowacji w zakresie współpracy z usługodawcami jest zapewnienie im jak najatrakcyjniejszych warunków do realizacji usług. Efektem wprowadzania kolejnych nowych rozwiązań mogą być zarówno ograniczenia koszów administracyjnych, oszczędności finansowe w innych obszarach czy skrócenie czasu oczekiwania na regulację zobowiązań. Podwykonawcy mogący realizować zlecenia dla różnych firm wybierają zleceniodawcę, który zapewnia im wiele udogodnień i cieszy się ich zaufaniem.

Kolejnym rozwiązaniem wprowadzonym przez Inter Partner Assistance dla swoich usługodawców jest usługa e-rozliczeń. To nowoczesne rozwiązanie nie tylko zwiększyło oszczędności finansowe i ograniczyło ilości dokumentów. Dzięki niemu czas pomiędzy wykonaniem usługi a otrzymaniem pieniędzy uległ znacznemu skróceniu. Dla podwykonawców jest to czynnik ułatwiający utrzymanie płynności finansowej. Kooperanci są często chętni do ustalenia niższych stawek za wykonanie usługi wiedząc, że płatności zostaną szybko uregulowane. Wprowadzony system e-rozliczeń ma poza tym szereg innych zalet. Upraszcza on wymianę dokumentów księgowych, zapewnia wyższe bezpieczeństwo poprzez wykorzystanie podpisu elektronicznego, umożliwia znaczną oszczędność czasu, znacząco obniża koszty dzięki eliminacji wydatków na wydruki, wysyłkę i archiwizację. To innowacyjne rozwiązanie jest efektem realizacji jednego z projektów w ramach doskonalenia procesów wewnętrznych w Inter Partner Assistance Polska. Projekt ten dotyczył właśnie poprawy procesów regulowania zobowiązań wobec usługodawców, a jego celem było zapewnienie terminowego i jednocześnie oszczędnego regulowania płatności. E-rozliczenia eliminują konieczność wystawiania faktur papierowych, wysyłki na poczcie, komunikacji telefonicznej. ?E-dokumenty są wystawiane, weryfikowane i wysyłane automatycznie.

Zapewnianie korzyści w oparciu o kreatywność i efekt skali

Usługodawcy Inter Partner Assistance to setki firm działających niezależnie. Jednocześnie praca każdej z nich decyduje o reputacji firmy. Utrzymywanie stałych relacji z pożądanymi kontrahentami jest znacznie łatwiejsze, gdy z samego faktu współpracy płyną dla nich wymierne korzyści. Firma assistance poszukując dodatkowych rozwiązań zapewniających oszczędności może skorzystać z faktu, że reprezentuje pokaźną liczbę klientów biznesowych. Tak właśnie było, gdy Inter Partner Assistance wynegocjowało specjalne warunki rozmów telefonicznych dla swoich usługodawców z jedną z sieci telefonii komórkowej. Kontrahenci IPA mogą korzystać z abonamentu w ramach którego przysługują im darmowe rozmowy wewnątrz firmy, z rodziną oraz z Inter Partner Assistance. Cena tego abonamentu wynosi 5 złotych. Inter Partner Assistance ułatwia  także swoim usługodawcom zarządzanie kosztami za paliwo udostępniając im karty paliwowe. Umożliwiają one bezgotówkowy zakup wszystkich rodzajów paliw (olej napędowy, benzyna, LPG), innych produktów koniecznych do bieżącej eksploatacji auta na stacji marki BP, Statoil, Agip, Aral i OMV w Polsce i w 34 krajach Europy. Oprócz tego karty paliwowe upoważniają do rabatu gotówkowego na 342 stacjach BP w Polsce.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili