Wykorzystanie stron www do komunikacji dyspozytora z przewoźnikami.

30

Sprawna i bezproblemowa komunikacja prowadzi do szybkiego ustalenia cen i warunków transportu koniecznych do zapewnienia ciągłości świadczonych usług, czy efektywnego funkcjonowania firmy.
Często jednak komunikacja dyspozytora z przewoźnikami nie przebiega tak sprawnie jak można by tego oczekiwać. Wynika to między innymi z rozległości świadczonych usług, dużej liczby przewoźników,
specyficznych warunków, czy dostępności terminów. 

Najprostszy model komunikacji pomiędzy dyspozytorem a przewoźnikami opiera się na bezpośrednich, np. telefonicznych ustaleniach. Takie rozwiązanie sprawdza się, gdy dyspozytor współpracuje z jednym, maksymalnie kilkoma przewoźnikami. Jest to jednak sytuacja raczej teoretyczna. W praktyce , gdy dyspozytor współpracuje z większą liczbą przewoźników, może to być ciężkim zadaniem. 

Problem komunikacji dyspozytora z przewoźnikami obejmuje takie zagadnienia jak przekazywanie przewoźnikom informacji o planowanym transporcie, ustalanie warunków i cen świadczonych usług, czy wreszcie wybór przez dyspozytora konkretnej firmy przewozowej. Biorąc pod uwagę fakt, że nawet w ciągu jednego dnia może być realizowana naprawdę duża liczba transportów, problem komunikacji zaczyna się niebezpiecznie rozrastać. Pojawia się wtedy już nawet nie tyle potrzeba, co konieczność bieżącej wymiany informacji poprzez zautomatyzowanie całego procesu komunikacji.

Czytaj cały artykuł na blogu  bajtemwpalete:

http://www.bajtemwpalete.pl/index.php/transport/item/ktokolwiek-widzia-ktokolwiek-wie?category_id=4

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj