Wiaty przystankowe w Warszawie

.
W Warszawie do wymiany jest 1580 wiat przystankowych. Na każdej z nich zawiśnie kilka plakatów reklamowych. Firma, która wygra przetarg na budowę przystanków, dostanie wiaty w użytkowanie na lata.

— To powinien być bardzo długi okres użytkowania — minimum 20 lat. Najlepiej, gdyby co najmniej 30 — mówi Paweł Orłowski z City Ambient Media, firmy zajmującej się m.in. doradztwem strategii reklamowych.

Zarząd miasta podpisał właśnie umowę na przygotowanie przetargu. Doradztwem i sporządzeniem dokumentów zajmie się kancelaria prawna Domański, Zakrzewski i Palinka. Ma czas do końca grudnia.

— Przetarg ogłosimy w pierwszej połowie przyszłego roku. Chcemy, by odbył się w formie otwartych negocjacji. Spodziewamy się kilku poważnych ofert, m.in. od firm, które podpisały podobne umowy w innych stolicach europejskich — informuje Paweł Pawłowski, dyrektor biura obsługi inwestorów w urzędzie miasta.

Miasto zakłada, że na wybudowanie wiat i ich obsługę trzeba wyłożyć 72 mln zł brutto. 

Źródło: pb.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili