23.6 C
Warszawa
sobota, 18 maja, 2024

Wars pociągowy bar

Oferta gastronomiczna jest dostępna w 110 składach pociągów spółki PKP Intercity. W 2008 r. Wars dysponował 388 wagonami, w tym 189 sypialnymi, 92 z miejscami do leżenia, 18 restauracyjnymi, 89 barowymi i 4 restauracyjnymi niemieckich kolei Deutsche Bahn.

Strategia spółki do 2012 r. zakłada zróżnicowanie źródeł przychodów, umacnianie pozycji rynkowej poprzez kontynuację rebrandingu, optymalizację systemu logistyki obu głównych obszarów działalności, podjęcie współpracy z przewoźnikami wchodzącymi na polski rynek, wprowadzenie systemu zarządzania jakością, kompleksowe usługi hotelowe w pociągach i gastronomiczne dla kibiców Euro 2012.

Na początku 2008 r. Wars rozpoczął proces odświeżania swojej marki. Zakłada modernizację wagonów restauracyjnych, wprowadzenie nowej oferty gastronomicznej i stałe podnoszenie kwalifikacji personelu.

Pierwszą próbę prywatyzacji spółki przeprowadzono jesienią 2001 r. Mieli w niej wziąć udział pracownicy, którzy mieli kupić akcje firmy. Ale w lutym 2002 r. zamknięto tę procedurę bez rozstrzygnięcia.

Teraz prywatyzacja ma się odbyć w trybie negocjacji na podstawie publicznego zaproszenia. Termin składania ofert upływa 23 listopada 2009 r. o godzinie 12. Skarb Państwa ma 49,98 proc., a PKP Intercity 50,02 proc. akcji spółki. Zatrudnienie to 511 osób. Najliczniejszą grupę zawodową — ponad 300 osób — są konduktorzy wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia. 

Źródło: pb.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
315ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili