– Większość firm już na początku grudnia planuje budżet reklamowy na kolejny rok. Klienci, którzy do 15 grudnia podejmą decyzję o współpracy reklamowej na łamach miesięcznika "Kaleidoscope" otrzymają atrakcyjną ofertę cenową – ceny z 2008 roku na przyszłoroczne wydania magazynu – powiedziała Ewa Czerwińska, dyrektor sprzedaży w KAVA KAVA.
Od kwietnia 2008 roku magazyn „Kaleidoscope” ukazuje się w nowej makiecie. Miesięcznik przeszedł gruntowną przemianę, która objęła m.in. zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesna szata graficzna), czy oprawę (różne formaty papierów, etc.). By ocenić trafność dokonanych zmian Polskie Linie Lotnicze (PLL LOT) przeprowadziły wśród swoich pasażerów badania dotyczące oceny magazynu pokładowego „Kaleidoscope”. Nowa forma i treść magazynu została wysoko oceniona przez 86% ankietowanych.
Magazyn „Kaleidoscope” jest bezpłatny i dostępny na pokładach samolotów rejsowych linii lotniczych PLL LOT, w przedstawicielstwach krajowych i zagranicznych, salonikach executive lounge na lotniskach, podczas imprez targowych i promocyjnych w Polsce i na świecie. Pismo ma zasięg ogólnoświatowy i dociera średnio do ok. 450 tys. czytelników miesięcznie*, z których większość (52%) mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców. Ponad 50% podróżnych ma dochody powyżej 5 tys. zł netto, a 83% pasażerów posiada kartę kredytową. Aż 97% z nich ma dostęp do internetu i 71% posługuje się językiem angielskim. Nakład magazynu wynosi średnio 35 000 egzemplarzy miesięcznie.
Za sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach „Kaleidoscope” odpowiedzialna jest Ewa Czerwińska, dyrektor sprzedaży w Kava Kava.
* Wg danych ULC: 450 000 pasażerów i kontaktów z tytułem miesięcznie (5,4 mln w 2007 roku według raportów Urzędu Lotnictwa Cywilnego).