Tylko do 15 grudnia tegoroczny cennik reklamowy

Cennik 2008 obejmuje standardowe formy reklamy np.: możliwość wykupienia formatu na okładce wewnętrznej i zewnętrznej. Dostępne są również zróżnicowane wymiary reklam na stronach redakcyjnych. Przyszłoroczna oferta miesięcznika będzie poszerzona o nowe formy reklamy. Cennik stworzono w odpowiedzi na potrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowych obowiązujących zarówno w Polsce, jak i na świecie. W 2009 roku KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu, umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Wszystkie formaty będą odpowiednio eksponowane i dostosowane do specyfiki magazynu „Kaleidoscope”. Ponadto, klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych, tradycyjnych form reklamy.

– Większość firm już na początku grudnia planuje budżet reklamowy na kolejny rok. Klienci, którzy do 15 grudnia podejmą decyzję o współpracy reklamowej na łamach miesięcznika "Kaleidoscope" otrzymają atrakcyjną ofertę cenową – ceny z 2008 roku na przyszłoroczne wydania magazynu – powiedziała Ewa Czerwińska, dyrektor sprzedaży w KAVA KAVA.

Od kwietnia 2008 roku magazyn „Kaleidoscope” ukazuje się w nowej makiecie. Miesięcznik przeszedł gruntowną przemianę, która objęła m.in. zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesna szata graficzna), czy oprawę (różne formaty papierów, etc.). By ocenić trafność dokonanych zmian Polskie Linie Lotnicze (PLL LOT) przeprowadziły wśród swoich pasażerów badania dotyczące oceny magazynu pokładowego „Kaleidoscope”. Nowa forma i treść magazynu została wysoko oceniona przez 86% ankietowanych.

Magazyn „Kaleidoscope” jest bezpłatny i dostępny na pokładach samolotów rejsowych linii lotniczych PLL LOT, w przedstawicielstwach krajowych i zagranicznych, salonikach executive lounge na lotniskach, podczas imprez targowych i promocyjnych w Polsce i na świecie. Pismo ma zasięg ogólnoświatowy i dociera średnio do ok. 450 tys. czytelników miesięcznie*, z których większość (52%) mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców. Ponad 50% podróżnych ma dochody powyżej 5 tys. zł netto, a 83% pasażerów posiada kartę kredytową. Aż 97% z nich ma dostęp do internetu i 71% posługuje się językiem angielskim. Nakład magazynu wynosi średnio 35 000 egzemplarzy miesięcznie.
Za sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach „Kaleidoscope” odpowiedzialna jest Ewa Czerwińska, dyrektor sprzedaży w Kava Kava.

* Wg danych ULC: 450 000 pasażerów i kontaktów z tytułem miesięcznie (5,4 mln w 2007 roku według raportów Urzędu Lotnictwa Cywilnego).

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili