8.6 C
Warszawa
piątek, 23 lutego, 2024

Transportowcy tracą codziennie mnóstwo pieniędzy

Dodatkowo niestabilna sytuacja na rynku paliw spowodowała, że straty były jeszcze większe. Już teraz na trasie z Polski do Francji w obie strony ciężarówka spala paliwo za prawie 4000 złotych*. Zjawisko bezproduktywnego wykorzystywania floty nie dotyczy klientów giełdy ładunków Teleroute, którzy dzięki dostępowi do ponad 150 tysięcy ofert dziennie mogą tak zaplanować trasę by w każdym momencie przewozić towar do kolejnego punktu.

Najczęściej jest tak, że firmy transportowe otrzymują zlecenie na przewiezienie ładunku ?z punktu A do B. Po zrealizowaniu zamówienia samochód wraca „na pusto” do bazy. Co oznacza, że wypracowany zysk jest konsumowany przez koszty powrotu auta. Żeby temu zapobiec wystarczy zalogować się do giełdy ładunków Teleroute i wybrać jedną ze 150 tysięcy ofert, które umieszczane są w serwisie każdego dnia. Jest to idealny sposób na generowanie zysków – a nie ich utratę – oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Dobrze zrealizowana pierwsza transakcja zwykle skutkuje stałą współpracą.

Nie wyobrażam sobie w tej chwili pracy bez dostępu do giełdy ładunków Teleroute. Przejazdy naszych samochodów są ściśle planowane tak żeby nie dochodziło do sytuacji jazdy „na pusto”. Jednocześnie nawet gdy w ostatniej chwili klient zrezygnuje z naszej usługi to szybko możemy zapełnić tę lukę dzięki bardzo dużej liczbie publikowanych na giełdzie Teleroute ofert – mówi Ilona Potok Prezes Zarządu Elmex, firmy transportowo logistycznej.

Codziennie użytkownicy giełdy Teleroute przewożą ponad milion ton ładunków, które wcześniej zostały zgłoszone na giełdzie w całej Europie. Każde z aut porusza się po precyzyjnie zaplanowanych trasach, które zostały opracowane dzięki aplikacji Plannera tras dostępnego dla użytkowników pakietu Teleroute PRO. Dzięki niej użytkownicy optymalizują swoje koszty. Najpełniejsza wersja Plannera tras zawiera między innymi takie funkcje jak:

•    wybór typu pojazdu w celu dostosowania obliczeń do indywidualnych potrzeb
•    dokładne obliczanie trasy i czasu prowadzenia pojazdu
•    obliczanie tras alternatywnych w zależności od ruchu drogowego
•    obliczanie kosztu paliwa
•    obliczanie opłat drogowych
•    wysokiej jakości mapy całej Europy
•    aktualne mapy i informacje o ruchu drogowym

Teleroute oferuje trzy inne usługi podnoszące poziom bezpieczeństwa klientów: ICS – system reklamacji dotyczących firm niewywiązujących się z płatności, Freight Talk oraz Katalog firm. Pierwsza z nich to baza danych gromadząca informacje o skargach dotyczących braku płatności. Freight Talk to internetowy komunikator transportowy dedykowany dla sektora transportu pozwalający negocjować, potwierdzać i śledzić transakcje w czasie rzeczywistym. Katalog firm to rejestr firm oparty o stale aktualizowaną bazę danych, pozwalający znaleźć zaufanego partnera na terenie całej Europy.

Bezpieczeństwo transakcji to dla tak dużej firmy jak nasza kluczowe zagadnienie. Nie możemy sobie pozwolić na współpracę z kontrahentami, którzy mogliby nie wywiązać się z umowy. Dlatego współpracujemy z giełdą ładunków Teleroute. Dzięki szczegółowym procedurom firma weryfikuje nowego uczestnika już na etapie przyjęcia zgłoszenia udziału w giełdzie. Sami byliśmy poddani tym procedurom stąd wiemy, że Teleroute tak samo jak nam zależy na bezpieczeństwie podejmowany w systemie transakcji– wyjaśnia Ilona Potok. 

* Samochód ciężarowy Iveco zbiornik 560 litrów w trasie spala średnio 34 L/ 100km. Odległość 3200 km daje  średni koszt przejazdu 3719 pln / 3200km= 1,16zł / 1km. Stawki na paliwo z dnia 22.10.2008 1,02 euro i kursie 3,7

źródło zdjęcia: www.sxc.hu

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
319ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili