Podjęte działania pozwoliły na wyeliminowanie prac, które były nie tylko niepotrzebne i nieopłacalne, ale i wydłużały procedury związane z obsługą klientów. Konieczne było przede wszystkim uporządkowanie obiegu dokumentów i samej organizacji firmy. Zwiększona została również efektywność pracy, poprzez jednoznaczne określenie zadań pracownikom, a także ich obowiązków i zakresu odpowiedzialności. Sformalizowanie tych procedur wpłynęło na zwiększenie produktywności, lepszą identyfikację produktów oraz kontrolę nad reklamacjami. To z kolei przekłada się na obniżenie kosztów działalności firmy.
– Uzyskanie Certyfikatu Systemu Jakości jest dla nas potwierdzeniem, że zapewniamy Klientom obsługę na najwyższym poziomie zgodnie z ich oczekiwaniami i obowiązującymi przepisami. Świadczy to przede wszystkim o tym, że wszelkie procesy mające wpływ na jakość naszych działań realizowane są w sposób kontrolowany, a naszą główną dewizą jest ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych usług – podsumowuje Jacek Mielcarek.
Po zakończeniu procesu wdrożenia TETA SA przystąpiła do audytu certyfikacyjnego sprawdzającego funkcjonowanie wszystkich elementów systemu jakości. Audyt przeprowadziła firma TUV Rheinland Polska.