3.8 C
Warszawa
niedziela, 21 kwietnia, 2024

Swiss Post uruchamia automaty pocztowe

Swiss Post informuje, że obecnie inwestuje w rozwój rynku e-commerce poprzez szereg działań. Dzięki nowej usłudze automatów paczkowych My Post 24 Swiss Post wychodzi naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów. Spółka planuje zainstalować 40 terminali do końca 2014 roku i w ciągu najbliższych kilku lat zbudować narodową sieć automatów. Pierwsze maszyny zostaną uruchomione w regionach Zurychu i Berna jesienią 2013.

 
„Szwajcaria to kolejny rynek, który potwierdza światowy i europejski trend w zakresie dostarczania paczek. Paczkomaty stały się nie tylko popularnym narzędziem na rynku kurierskim, ale wręcz rozwiązaniem nieodzownym – jak bankomat. Dziś konsumenci wymagają takiej usługi i operatorzy na całym świecie pilnie wdrażają sieci Paczkomatów. Potwierdzam, że nasze urządzenia są także testowane przez Swiss Post” – komentuje Rafał Brzoska.
 
 
Po ożywieniu na rynku e-commerce na rosyjskim rynku Russian Post zauważa 50% wzrost w przychodzących przesyłkach transgranicznych
 
Konsumenci zamawiają więcej towarów z zagranicznych stron internetowych, w tym z Chin, USA i Włoch oraz za pośrednictwem nowego portalu sprzedażowego z włoskimi produktami. Według Russian Post rosyjscy konsumenci w 2012 roku wydali około 80 mld RUB (2 mld €) na zakupy w zagranicznych sklepach internetowych, co daje średnią kwotę indywidualnego zamówienia o wartości 2700 rubli (€ 67).Ten szał zakupów wygenerował 50% wzrost w przychodzących przesyłkach ekspresowych, paczkach oraz drobnych przesyłkach, w sumie około 30 mln przesyłek. Stanowi to około 20% transgranicznych przesyłek Russian Post w zeszłym roku.
  
 
Według Royal Mail drukowane katalogi generują sprzedaż on-line
 
Z najnowszych badań Royal Mail MarketREACH wynika, że kontynuacja drukowania katalogów zachęca do zakupów online, co za tym idzie zwiększa sukces sprzedaży internetowej. Badanie dotyczące drukowanych katalogów w erze cyfrowej stwierdza, że korzyści z wydawania katalogów mogą być „natychmiastowe” – 60% osób dokonuje zakupu w ciągu tygodnia od otrzymania katalogu. Okazuje się także, że ponad połowa użytkowników katalogów wydaje ponad 40 funtów przy pierwszym zakupie – co potwierdza, że firmy, które pomijają katalogi, mogą tracić na sprzedaży. Badania MarketREACH pokazują, że dla ponad 50% osób katalogi są wygodnym sposobem weryfikacji produktów. Więcej niż jedna trzecia osób (36%) stwierdza, że katalogi pozwalają im na porównanie produktów przed zakupem.
 
„Zanotowane w Wielkiej Brytanii dane wskazują, że prognozowany schyłek ‘papieru’ nie nadejdzie tak szybko. Zmieniają się jednak kanały dotarcia do konsumenta oraz rola, cel stosowanych narzędzi. Papierowe katalogi stymulują sprzedaż on-line – a doskonałym dotarciem do konsumenta może być właśnie sieć Paczkomatów. Już dziś testujemy tego typu narzędzia w Polsce i jestem przekonany, że sieć easyPack stanie się nowym kanałem dotarcia w ramach marketingu bezpośredniego” – mówi Rafał Brzoska.
 
 
Amazon staje się najpotężniejszym sprzedawcą na świecie
 
Wszechmoc Amazonu nie jest problemem tylko dla księgarzy. FAZ analizuje, co oznacza jego fenomen. Amazon stał się najpotężniejszym detalistą na świecie stosując, bez żadnych skrupułów, agresywną i ambitną strategię, pomimo wielokrotnej krytyki sposobów wykorzystywania pracowników tymczasowych zgodnie (lub nie) z przepisami podatkowymi. Jeff Bezos przyjął strategię nieobowiązkowej kontroli cen, która tworzy kulturę stale niskiej marży, ale przyznaje niezrównaną przewagę konkurencyjną. Najgorsze jest to, że sprzedawcy nie mają wyboru: oni naprawdę nie mogą nic zrobić bez platformy Amazon, która stała się najbardziej skuteczną machiną sprzedaży.
 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili