6.9 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024

Strategia vs operacje – zaawansowany proces budżetowania w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych

Bezpłatne webinarium:  19.04.2013,

Problemy z jakimi spotykają się na co dzień osoby realizując zadania związane z przygotowaniem budżetów oraz ich aktywną analizą znacząco wpływają na wykorzystanie ich potencjału do podstawowych zadań operacyjnych. Kluczowe zagadnienia do zaadresowania to:

 

Zaangażowanie ludzi – opracowanie planu budżetu angażuje wiele osób w firmie. Wspólny proces budżetowania wymaga sprawnego przeprowadzenia procesu przez różne poziomy organizacyjne oraz ścieżki zatwierdzeń
Czas – przygotowanie planu budżetu jest czasochłonne, dlatego powinno być zadaniem zautomatyzowanym wykorzystującym mechanizmy elektronicznej akceptacji i przekazywania zadań (workflow)
Efektywność pracy – możliwości Microsoft Excel mogą stanowić dźwignię, która usprawni przegląd i edycję planów budżetowych

 

W trakcie webinarium dowiedzą się Państwo:

 

Jak Microsoft Dynamics AX2012 wspiera możliwość zamodelowania w aplikacji skomplikowanej struktury budżetów

 

Jak Microsoft Dynamics AX2012 wspiera możliwość zarządzania procesem budżetowania włączając w to wielowymiarowe analizy oraz wielowariantowe scenariusze “what-if”

 

Jak wykorzystać dobrze znane narzędzia pracy – pakiet Microsoft Office – do wsparcia zaawansowanego procesu budżetowania

 

Jak Microsoft Dynamics AX 2012 pomaga firmom zwiększyć wydajność i produktywność użytkownika

 

Jak Microsoft Dynamics AX 2012 pomaga firmom zbudować system kontroli budżetu, który umożliwia kontrolę on-line nad rzeczywistymi kosztami i automatyczną weryfikację dostępnych środków budżetowych

 

W jaki sposób Microsoft Dynamics AX 2012 zapewnia elastyczną analizę danych i niestandardowe raporty finansowe z wykorzystaniem danych budżetowych

 

Jak wykorzystywany jest element integracji z modułem zasobów ludzkich

 

Jak przygotowanie danych budżetowych w oparciu o hierarchię organizacyjną wpływa na zapewnienie bezpieczeństwa dostępu do danych oraz ograniczenie użytkownikom dostępu do planów budżetu wg. ośrodków odpowiedzialności

 

Jak konfigurowalne, graficzne modele przepływu pracy automatyzują zatwierdzanie i statusowanie zadań w trakcie realizacji procesu budżetowania

 

Jak Microsoft Dynamics AX 2012 zapewnia bezpieczeństwo danych budżetowych, które użytkownicy końcowi mogą wyszukiwać i odświeżać w programie Microsoft Word i Microsoft Excel

 

Jak Microsoft Dynamics AX 2012 wspiera zdolność do aktualizacji danych planu budżetowego za pomocą programu Microsoft Excel

 

Adresaci:

 

Spotkanie kierowane jest do osób zarządzających firmami, Dyrektorów Finansowych, Dyrektorów Zakupów, Dyrektorów Produkcji, Kontrolerów, Analityków finansowych.
 

Program:

 

Nowe możliwości Microsoft Dynamics AX dla firm dystrybucyjnych i produkcyjnych.
Budowa modelu analitycznego.
Elementy zarządzania procesem budżetowania.
Efektywna analiza wyników – porównanie budżetów i wykonania.
Korzyści z zastosowania zaawansowanego modelu budżetowego.

 

Termin:

 

19 kwietnia 2013 roku, początek o godz. 10.00 – zakończenie o godz. 11:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącym)

 

Prowadzący:
Piotr Towarek – Dyrektor w Dziale Projektowania Rozwiązań. W Bonair SA od maja 2012r. Wcześniej Dyrektor Consultingu w IFS Poland. Ekspert z bogatymi doświadczeniami w procesach sprzedaży i realizacji usług consultingowych związanych z projektowaniem, produkcją i wdrażaniem systemów IT w biznesie. Certyfikowany Project Manager z doświadczeniem w zarządzaniu złożonymi projektami oraz portfelem projektowym. W sferze consultingu biznesowego specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rachunkowością finansową i menadżerską, controlingiem i budżetowaniem, optymalizacją operacyjną  procesów logistycznych i produkcyjnych.

Z  branżą IT związany od 1999 roku. Brał udział w ponad 200 projektach wdrożeniowych systemów ERP w branżach o różnej specyfice działalności (m.in. telekomunikacja, energetyka, różne typy produkcji, dystrybucja towarów, firmy usługowe). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek menadżerski) oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego. Prywatnie, dumny tata trzech córek.
 

Uczestnictwo:

 

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.

 

Organizatorzy:

 

Bonair S.A. od ponad 20 lat z powodzeniem rozwiązuje problemy biznesowe swoich klientów. Jesteśmy czołowym partnerem Microsoft wielokrotnie na pierwszym miejscu w rankingu partnerów Microsoft Dynamics, członkiem President’s Club for Microsoft Dynamics, Inner Circle a także zostaliśmy uhonorowani tytułem Microsoft Country Partner of the Year. Firma zatrudnia przeszło 140 osób w naszych biurach w Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie. Działamy na terenie całej Polski, realizujemy także projekty międzynarodowe.

 

Wypracowana w ciągu ponad 20 lat działalności metodyka wdrożeniowa została potwierdzona certyfikatem na zgodność z normą ISO 9001:2008.

 

 

 

decyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.

 

Kontakt z organizatorem: Portal decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili