Bezpłatne webinarium: 19.04.2013,
Problemy z jakimi spotykają się na co dzień osoby realizując zadania związane z przygotowaniem budżetów oraz ich aktywną analizą znacząco wpływają na wykorzystanie ich potencjału do podstawowych zadań operacyjnych. Kluczowe zagadnienia do zaadresowania to:
Zaangażowanie ludzi – opracowanie planu budżetu angażuje wiele osób w firmie. Wspólny proces budżetowania wymaga sprawnego przeprowadzenia procesu przez różne poziomy organizacyjne oraz ścieżki zatwierdzeń
Czas – przygotowanie planu budżetu jest czasochłonne, dlatego powinno być zadaniem zautomatyzowanym wykorzystującym mechanizmy elektronicznej akceptacji i przekazywania zadań (workflow)
Efektywność pracy – możliwości Microsoft Excel mogą stanowić dźwignię, która usprawni przegląd i edycję planów budżetowych
W trakcie webinarium dowiedzą się Państwo:
Jak Microsoft Dynamics AX2012 wspiera możliwość zamodelowania w aplikacji skomplikowanej struktury budżetów
Jak Microsoft Dynamics AX2012 wspiera możliwość zarządzania procesem budżetowania włączając w to wielowymiarowe analizy oraz wielowariantowe scenariusze “what-if”
Jak wykorzystać dobrze znane narzędzia pracy – pakiet Microsoft Office – do wsparcia zaawansowanego procesu budżetowania
Jak Microsoft Dynamics AX 2012 pomaga firmom zwiększyć wydajność i produktywność użytkownika
Jak Microsoft Dynamics AX 2012 pomaga firmom zbudować system kontroli budżetu, który umożliwia kontrolę on-line nad rzeczywistymi kosztami i automatyczną weryfikację dostępnych środków budżetowych
W jaki sposób Microsoft Dynamics AX 2012 zapewnia elastyczną analizę danych i niestandardowe raporty finansowe z wykorzystaniem danych budżetowych
Jak wykorzystywany jest element integracji z modułem zasobów ludzkich
Jak przygotowanie danych budżetowych w oparciu o hierarchię organizacyjną wpływa na zapewnienie bezpieczeństwa dostępu do danych oraz ograniczenie użytkownikom dostępu do planów budżetu wg. ośrodków odpowiedzialności
Jak konfigurowalne, graficzne modele przepływu pracy automatyzują zatwierdzanie i statusowanie zadań w trakcie realizacji procesu budżetowania
Jak Microsoft Dynamics AX 2012 zapewnia bezpieczeństwo danych budżetowych, które użytkownicy końcowi mogą wyszukiwać i odświeżać w programie Microsoft Word i Microsoft Excel
Jak Microsoft Dynamics AX 2012 wspiera zdolność do aktualizacji danych planu budżetowego za pomocą programu Microsoft Excel
Adresaci:
Spotkanie kierowane jest do osób zarządzających firmami, Dyrektorów Finansowych, Dyrektorów Zakupów, Dyrektorów Produkcji, Kontrolerów, Analityków finansowych.
Program:
Nowe możliwości Microsoft Dynamics AX dla firm dystrybucyjnych i produkcyjnych.
Budowa modelu analitycznego.
Elementy zarządzania procesem budżetowania.
Efektywna analiza wyników – porównanie budżetów i wykonania.
Korzyści z zastosowania zaawansowanego modelu budżetowego.
Termin:
19 kwietnia 2013 roku, początek o godz. 10.00 – zakończenie o godz. 11:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącym)
Prowadzący:
Piotr Towarek – Dyrektor w Dziale Projektowania Rozwiązań. W Bonair SA od maja 2012r. Wcześniej Dyrektor Consultingu w IFS Poland. Ekspert z bogatymi doświadczeniami w procesach sprzedaży i realizacji usług consultingowych związanych z projektowaniem, produkcją i wdrażaniem systemów IT w biznesie. Certyfikowany Project Manager z doświadczeniem w zarządzaniu złożonymi projektami oraz portfelem projektowym. W sferze consultingu biznesowego specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rachunkowością finansową i menadżerską, controlingiem i budżetowaniem, optymalizacją operacyjną procesów logistycznych i produkcyjnych.
Z branżą IT związany od 1999 roku. Brał udział w ponad 200 projektach wdrożeniowych systemów ERP w branżach o różnej specyfice działalności (m.in. telekomunikacja, energetyka, różne typy produkcji, dystrybucja towarów, firmy usługowe). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek menadżerski) oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego. Prywatnie, dumny tata trzech córek.
Uczestnictwo:
Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.
Organizatorzy:
Bonair S.A. od ponad 20 lat z powodzeniem rozwiązuje problemy biznesowe swoich klientów. Jesteśmy czołowym partnerem Microsoft wielokrotnie na pierwszym miejscu w rankingu partnerów Microsoft Dynamics, członkiem President’s Club for Microsoft Dynamics, Inner Circle a także zostaliśmy uhonorowani tytułem Microsoft Country Partner of the Year. Firma zatrudnia przeszło 140 osób w naszych biurach w Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie. Działamy na terenie całej Polski, realizujemy także projekty międzynarodowe.
Wypracowana w ciągu ponad 20 lat działalności metodyka wdrożeniowa została potwierdzona certyfikatem na zgodność z normą ISO 9001:2008.
decyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.
Kontakt z organizatorem: Portal decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515