23.6 C
Warszawa
sobota, 18 maja, 2024

Strategia Pocztowa Urzędu Komunikacji Elektrocznicznej

Jak czytamy na internetowych łamach Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w okresie znaczących zmian, jakim podlega rynek pocztowy, istotne jest wyznaczenie podstawowych kierunków i motywów działania. Opracowana została więc strategia odnosząca się do zagadnień kluczowych dla rynku pocztowego oraz roli Prezesa UKE na tym rynku. Opracowano Misję, Wartości oraz Wizję Urzędu.

Misja
Misją Prezesa UKE jest przygotowanie rynku pocztowego do pełnej liberalizacji poprzez:
    •   Stworzenie warunków do jego harmonijnego rozwoju,
    •   W prowadzenie zasad wolnej, uczciwej konkurencji,
    •   Zapewnienie sprawnej organizacji rynku, gwarantującej świadczenie usługi powszechnej na wysokim poziomie, po przystępnej cenie oraz wysoki poziom zadowolenia konsumentów z usług pocztowych.
 
Wartości
    •  Partnerstwo wobec podmiotów działających na rynku pocztowym,
    •  Obiektywizm w ocenie i podejściu do wszystkich operatorów pocztowych,
    •  Legalizm w podejmowanych działaniach i wydawanych decyzjach,
  • Profesjonalizm i zrozumienie mechanizmów ekonomicznych i prawnych funkcjonowania rynku pocztowego.
 
Wizja
Wizją regulatora w odniesieniu do rynku pocztowego jest stworzenie konkurencyjnego środowiska o stosunkowo niskich barierach wejścia dla przedsiębiorców, dającego klientom dostęp do wysokiej jakości usług, w tym usług powszechnych, w którym mechanizmy rynkowe, a nie faktyczny monopol wpływają na wybór usługodawcy, i który dzięki innowacyjnym rozwiązaniom łączącym tradycyjne usługi z nowymi technologiami, zachowuje dynamikę wzrostu i przyczynia się do rozwoju społecznego kraju.

Pełna treść Strategii Regulacyjnej Prezesa UKE jest dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej. (http://uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=3773&layout=3&page=text)

źródło: Urząd Komunikacji Elektronicznej
źródło zdjęcia: www.sxc.hu

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
315ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili