3.8 C
Warszawa
niedziela, 21 kwietnia, 2024

Sieć terminali pocztowych Nightline rozwija się w całej Irlandii

Podążając za irlandzką stolicą wszystkie główne miasta Republiki, w tym Cork, Waterford, Galway, Letterkenny, Sligo oraz Limerick, maja dostęp do sieci „Parcel Motel”. Nightline rozszerzył sieć również na północ od granicy – do Belfast.

„Paczkomaty do sieci Nightline dostarcza Grupa Integer.pl – wspólnie planujemy także szybkie wdrożenie naszej sieci własnej w Wielkie Brytanii. Uruchomienie naszej sieci w tym kraju nastąpi jeszcze w tym półroczu. Planujemy na początek zainstalować około 2000 Paczkomatów. Wyspy Brytyjskie to najbardziej rozwinięty europejski rynek pod względem e-commerce – już 60% klientów wybiera dostawę ‘kliknij i pobierz’, jako opcję własnego odbioru paczki. Sieć Paczkomatów InPost to nic innego, jak sieć ‘kliknij i pobierz’ – tyle, że wygodniejsza: czynna całą dobę przez 7 dni w tygodniu” – komentuje Rafał Brzoska.

Top 400 Europe: Ranking najlepszych e-detalistów w strefie euro

400-stronnicowe wydanie TOP 400 Europe jest pierwszym i jedynym zestawieniem największych sieci detalicznych, firm typu call center, producentów marek konsumenckich oraz sklepów on-line, działających na europejskim rynku handlu internetowego B2C wartym 259 mld dolarów. Biorąc pod uwagę sukces edycji z 2011 roku, obecne zestawienie TOP 400 Europe jest większe i lepsze – zostało włączonych do niego 100 dodatkowych przedsiębiorstw oraz poszerzono kryteria ich doboru.

TOP 10 zestawienia: 1. Amazon.com Inc. (Europa), 2. Otto Group, 3. Tesco Stores, 4. Staples Inc. (Europa), 5. PPR SA, 6. Home Retail Group, 7. Shop Direct Group, 8. Apple Inc. (Europa), 9. CDiscount.com, 10. Mass Merchant

„Ranking najlepszych e-detalistów nie tylko wskazuje na szeroką gamę potencjalnych klientów sieci easyPack, ale również potwierdza trendy na szybko zmieniającym się rynku e-commerce. Przykładem jest Tesco – obecnie trzeci największy gracz w handlu on-line, który dynamicznie rozwija się w sektorze e-commerce, migrując z klasycznego handlu detalicznego. Dziś sieć ta oferuje już pełen asortyment produktów FMCG w internecie” – mówi Rafał Brzoska.

 Chiny i Korea Południowa liderami światowego handlu mobilnego

Raport dotyczący światowych zachowań konsumenckich podkreśla istotną rolę handlu online w rejonie Azji i Pacyfiku. Badanie przeprowadzone przez GlobalWebIndex wśród 152,000 użytkowników Internetu – na 31 rynkach – wykazało, że w 4 kwartale 2012 roku aż 55% chińskich użytkowników Internetu dokonało zakupu za pomocą telefonu komórkowego. Wynik ten uplasował Chiny na 1 miejscu jeśli chodzi o światowy poziom penetracji zakupów mobilnych. Dominacja rynku mobilnego w Azji jest widoczna w porównaniu choćby do Ameryki Północnej. Tylko 19% amerykańskich internautów i 13% internautów z Kanady dokonało w  4 kwartale 2012 roku zakupu drogą mobilną. Innymi słowy, poziom zakupów dokonywanych telefonem komórkowym w Chinach jest niemal trzykrotnie wyższy niż w Stanach.

Zestawienie użytkowników Internetu wybranych krajów rejonu Azji i Pacyfiku, którzy dokonali zakupu za pomocą telefonu komórkowego w 4 kwartale 2012 roku:

Chiny – 55%, Korea Południowa – 37%, Indie – 26%, Indonezja – 26%, Wietnam – 24%, Malezja – 23%, Tajlandia – 23%, Japonia – 22%, Australia – 17%, Filipiny – 15%,

Zestawienie przedstawiające aktywność użytkowników smartfonów w wybranych krajach w 2012 roku:

Skanowanie kodów QR:

Korea Południowa – 38%, Chiny – 30%, USA – 24%, Brazylia – 22%, Wielka Brytania – 18%, Włochy – 14%, Australia – 14%, Rosja – 12%, Turcja – 2%

Zakupy przez telefon:

Korea Południowa – 43%, Chiny – 43%, USA – 30%, Wielka Brytania – 26%, Australia – 25%, Rosja – 17%, Brazylia – 17%, Włochy – 15%, Indie – 7%, Turcja – 3%

Wirtualny portfel:

Chiny – 20%, Korea Południowa – 15%, Rosja – 11%, Brazylia – 11%, Wielka Brytania – 4%, Australia – 4%, USA – 3%, Włochy – 3%, Turcja – 1%

Bankowość mobilna:

Korea Południowa – 51%, Chiny – 42%, Australia – 40%, USA – 38%, Rosja – 33%, Brazylia – 28%, Wielka Brytania – 28%, Włochy – 22%, Indie – 7%, Turcja – 4%

 

„To kolejne już zestawienie potwierdzające, że rozwój e-commerce w Azji jest jeszcze szybszy niż w USA czy Wielkiej Brytanii. Chiny i Korea Południowa to bardzo perspektywiczne rynki dla naszej sieci easyPack, dlatego już rozpoczęliśmy działania w tych regionach za pośrednictwem naszej spółki easyPack Asia” – podsumowuje Rafał Brzoska.

 

 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili