Rosnący popyt na technologię RFID

Zebra Technologies wprowadziła do sprzedaży nowe drukarki RFID klasy średniej – RZ400 i RZ600. W Polsce są one oferowane firmom, które chcą niewielkim kosztem wdrożyć system RFID w magazynie. Drukarki obsługują bezpieczne standardy łączności bezprzewodowej 802.11b/g i mają zmienne ustawienia mocy RFID.

Premiera rodziny drukarek RZ oznacza jednocześnie zakończenie produkcji drukarek R4M. Będą one w ofercie aż do wyczerpania zapasów.

Zebra Technologies wprowadziła również zmiany w programie partnerskim PartnersFirst. Przede wszystkim firma zwiększyła upusty oferowane wyspecjalizowanym partnerom RFID,  co pozwoli im zwiększyć marże przy sprzedaży rozwiązań Zebra Technologies. ?
Ponadto dzięki zmianom obecnie łatwiej jest przystąpić do programu, ponieważ nie są już wymagane minimalne obroty.

RFID przyciąga uwagę, ponieważ rośnie liczba wdrożeń, które pokazują, że inwestycja ?w tę technologię się opłaca – powiedział Piotr Klepczarek, dyrektor Zebra Technologies ?na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

– Zainteresowanie oraz rzeczywisty popyt na RFID w Stanach Zjednoczonych stale rosną i jest tylko kwestią czasu, aż ten trend rozszerzy się na Europę. Zebra i jej sieć partnerska muszą oferować rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów oraz wiedzieć, kiedy polecić RFID, a kiedy wdrożyć inne rozwiązanie automatycznej identyfikacji. Nowa specjalizacja w programie PartnersFirst pomoże nam to osiągnąć.

Kolejną nowością w dziedzinie RFID są modernizacje już dostępnych na rynku drukarek ?Z-Series oraz 110PAX4 Print Engine, dzięki którym będą one mogły obsługiwać przyszłe zastosowania RFID.

– Musimy nadal inwestować w tę technologię. Zwłaszcza teraz firmy muszą dokładnie śledzić swoje aktywa, aby efektywnie wykorzystywać łańcuchy dostaw oraz przestrzeń magazynową i nie marnotrawić pieniędzy – dodał Piotr Klepczarek.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili