1.1 C
Warszawa
piątek, 19 kwietnia, 2024

Rekordowe zainteresowanie kartami paliwowo-serwisowymi UTA

W związku ze wzrostem zainteresowania kartami paliwowo-serwisowymi UTA, zarząd przyjął pod koniec ubiegłego roku plan, zakładający wzrost sprzedaży w 2008 roku o kolejne 40% w stosunku do roku 2007. Okazało się, że były to prognozy bardzo zachowawcze. Rynek odpowiedział dużym zainteresowaniem na nowe rozwiązania wprowadzone przez UTA w tym roku m.in. ułatwienie procedur rozpoczęcia współpracy, ciągłe  poszerzanie sieci akceptacji kart, zwrot VAT w formie fakturowania netto nie tylko z faktur UTA ale także z faktur trzecich. W pierwszej połowie 2008 roku liczba nowych kart wydanych klientom UTA w porównaniu z tym samym okresem roku 2007 wzrosła o ponad 82%.

– Jesteśmy mile zaskoczeni potrzebą weryfikacji naszych prognoz. Po raz kolejny otrzymaliśmy sygnał z rynku, że nasze działania wychodzą na przeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców – powiedział Michał Gwiaździński dyrektor ds. sprzedaży UTA Polska Sp. z o.o.

Wzrost zainteresowania jest pochodną również znacznego powiększenia się grupy odbiorców kart paliwowo-serwisowych o firmy dotychczas nie korzystające z tego typu rozwiązań. Klientami UTA są zarówno duże przedsiębiorstwa transportowe, koncerny posiadające floty samochodowe jak i firmy posiadające jedynie kilka pojazdów ciężarowych.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili