4.8 C
Warszawa
środa, 17 kwietnia, 2024

Potrzeba adaptacji

Płatność rachunków przez Internet oraz poczta elektroniczna są najwięszymi wyzwaniami, przed jakimi stoją tradycyjne usługi pocztowe. Dodatkowo amerykański rynek dostarcza konkurencji w postaci takich firm jak FedEx czy UPS.

– Te wyzwania są faktem, nie znikną. Trzeba je uznać – mówi Kessler.

Wolumen rozsyłanych przez amerykańską pocztę listów zmniejszył się na koniec pierwszego kwartału o 3,3 proc. Najbardziej ucierpiały przesyłki proirytetowe.

W ciągu ostatnich ośmiu lat w sektorze pocztowym pracę straciło 100 tys. osób. Jeszcze nie spełna dekadę temu dawał zatrudnienie 800 tys. pracowników. Dzisiaj jest ich 700 tys. Rozwój technologiczny wymusza większą efektywność pracy.

Funkcjonujący od 2006 roku Postal Act pozwala USPS szybciej reagować na zmiany na rynku, głównie przez możliwość prowadzenia bardziej elastycznej polityki cenowej. Ma to olbrzymie znaczenie szczegółnie w obliczu widma wzrostu cen ropy.

– Ten akt prawny pozwala nam konkurować w obszarach, w których wcześniej nie było takiej możliwości – dodaje Kessler.

źródło: Delaware Online

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili