Podatek CIT w 2013 r. w branży TSL

39

Termin

2013.03.27 Warszawa (SOP 13080)

Celem niniejszego szkolenia jest przedstawienie najnowszych, specyficznych zasad rozliczania CIT w 2013 roku, w branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka), ze szczególnym uwzględnieniem ryzyk, jakie niesie ze sobą najnowsza nowelizacja ustawy o podatku dochodowym i konieczność korygowania kosztów uzyskania przychodu, w tym problemy z rozliczaniem kosztów w przypadku korzystnych warunków umownych. W trakcie szkolenia omówione będzie również najnowsze orzecznictwo, które wywiera wpływ na funkcjonowanie branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka), dające szanse na optymalizację podatkową. Praktyczne i przejrzyste zaprezentowanie zagadnień podatkowych, w tym typowych, szczególnych i specyficznych dla branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka), ułatwi uczestnikom prawidłowe rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych.

ADRESACI SZKOLENIA:Szkolenie skierowane jest do członków zarządu, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, kierowników i specjalistów działów finansowo-księgowych, komórek zajmujących się wyliczaniem zobowiązań podatkowych, jak i pozostałej kadry menedżerskiej reprezentującej branżę TSL (Transport-Spedycja-Logistyka).

Program
Podatek CIT w 2013 r. w branży TSL
1. Usługi transportowe, spedycyjne,  logistyczne  (TSL) – zagadnienia ogólne.
2. Należność a przychód podatkowy.
3. Przychód z tytułu świadczenia usług TSL.
4. Korekty i weryfikacje przychodu a ich rozliczanie w czasie w świetle najnowszego orzecznictwa.
5. Zasadniczo korzystne zmiany w leasingu.
6. Koszty uzyskania przychodu.
7. Podatek dochodowy – wyłączenie z kosztów podatkowych.
8. Różnice kursowe.
9. Amortyzacja – najważniejsze zagadnienia.
10. Najciekawsze orzeczenia i interpretacje podatkowe dotyczące branży TSL.
11. Podsumowanie.

Koszt uczestnictwa:- jednej osoby 690 zł + 23% VAT- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 650 zł/os. + 23% VAT

Użytkownicy portalu otrzymają dodatkowo 5% rabatu na szkolenie (na hasło e-logistyka.pl)

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00?
Miejsce zajęć: centrum miasta lub siedziba Akademii Biznesu MDDP.
Informacje:Norbert Saks, Anita Musiał?tel. (022) 208 28 26/33, fax (022) 211 20 [email protected]; [email protected]

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!

Akademia Biznesu MDDP
www.akademiamddp.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj