Outsourcing lekiem na recesję?

Firma – zlecając podmiotowi zewnętrznemu np. obsługę back-office zamówień – może elastycznie dostosować wielkość zamówienia do aktualnego popytu na dane produkty. Korzystając z usługi outsourcingowej zleceniodawca płaci za obsługę określonej liczby dokumentów, dzięki czemu nie ponosi niepotrzebnych kosztów, gdy spada ilość przetwarzanych danych. Koszty stałe związane z utrzymywaniem pracowników, infrastruktury i powierzchni biurowej zostają więc zastąpione przez koszty zmienne, wynikające z kontraktu z firmą outsourcingową. Tym samym następuje optymalizacja wykorzystania zasobów, bowiem to po stronie outsourcera leży ich dostosowanie do wielkości obsługiwanego zlecenia – dodaje Cholewa.

źródło zdjęcia: www.sxc.hu

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili