19 C
Warszawa
niedziela, 14 kwietnia, 2024

Od pierwszego szkicu do salonu

Przeciętnie od pierwszego szkicu do wprowadzenia samochodu na rynek upływa od 2 do 3 lat, a cały proces wymaga precyzyjnej synchronizacji wszystkich zaangażowanych podmiotów, często nie znajdujących się nawet na tym samym kontynencie. Możemy zmniejszyć do minimum zdarzenia związane z łańcuchem dostaw, które mogą zaistnieć podczas tego trudnego procesu i mogą powodować wzrost kosztów i w ostateczności, opóźnienia w rozwoju", powiedział Fathi Tlatli, Prezes Globalnego Sektora Motoryzacyjnego, DHL Customer Solutions & Innovation.


Nowa usługa firmy DHL koncentruje się na trzech etapach rozwoju i dystrybucji samochodów: W fazie badań i rozwoju DHL wspiera przedprodukcyjne opracowanie modeli, jak specjalistyczne opakowanie prototypów, odprawę celną i transport z zapewnieniem wysokiego stopnia bezpieczeństwa i poufności. W fazie produkcji DHL organizuje logistykę materiałów przychodzących i wewnątrz zakładu, zmniejszając ryzyka łańcucha dostaw i zapewniając bezproblemowy proces produkcji. Wreszcie w fazie wprowadzenia na rynek DHL zajmuje się komunikacją związaną z wprowadzeniem na rynek, na przykład opłacalną dystrybucją przesyłek direct mailing lub paczek, transportem samochodów wystawowych na pokazy samochodowe lub na oficjalną prezentację dla mediów.


Wysokie koszty badań i rozwoju a także krótsze cykle życia produktów są powszechnymi problemami, z jakimi zmagają się producenci samochodów. W takim konkurencyjnym otoczeniu przyspieszenie procesów rozwoju i produkcji oraz wprowadzenia na rynek, dzięki usprawnionemu marketingowi, pozwala producentom wyprzedzić stawkę. Chociaż klienci mogą stworzyć swoją własną usługę w oparciu o niezależne moduły, prawdziwa siła usługi tkwi w połączeniu wszystkich modułów: elastyczne rozwiązanie dla każdego kroku rozwoju samochodów zapewnia wydajne kosztowo i szybkie procedury, zwiększone bezpieczeństwo planowania oraz możliwość szybszego wejścia na rynek.



Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili