Strona główna Wiadomości Transport i Spedycja OCRK z nagrodą Truck&Business Polska

OCRK z nagrodą Truck&Business Polska

Polityka informacyjna o płacy minimalnej w Europie oraz usługi wspierające przewoźników – właśnie te działania OCRK zyskały uznanie redakcji branżowego czasopisma Truck&Business Polska, dzięki czemu firma znalazła się wśród wąskiego grona firm wyróżnionych za „Najlepsze rozwiązania dla transportu”.


„Temat płacy minimalnej przewija się podczas niemal każdej rozmowy o transporcie. Postanowiliśmy nagrodzić usługodawcę, który znalazł doskonały sposób na pomoc przewoźnikom w przebrnięciu przez różne zawiłości związane z regulacjami prawnymi. Co więcej, sposób komunikowania z klientami i rynkiem można uznać za wzorcowy” – mówili Adam Błuś i Tomasz Czarnecki z redakcji Truck&Business Polska.


„Najlepsze rozwiązania dla transportu” to wyróżnienia przyznawane przez redakcję Truck&Business Polska za produkty, usługi, działania, mające na celu usprawnienie i zoptymalizowanie pracy przewoźników. Nagrodzeni zostali najlepsi i najbardziej innowacyjni producenci, dostawcy usług oraz firmy związane z sektorem przewozowym. Dziennikarze i eksperci magazynu „Truck&Business Polska” przez cały rok poszukiwali informacji o przełomowych technologiach, usługach i produktach oferowanych przedsiębiorstwom transportowym.


Co ważne, do najważniejszych kryteriów nie zaliczano skali danego projektu, ale pomysł. Nagrodzono idee pomagające w działaniu pojedynczej firmy, jak i mające wpływ na funkcjonowanie całego rynku. Ograniczają one koszty, ułatwiają pracę, usprawniają wewnętrzne i zewnętrzne procesy. Na decyzję o wyróżnieniu wpływ miały takie kryteria jak innowacyjność, nietypowość, a także opinie oraz zainteresowanie klientów.


Jak podkreśla Jolanta Kubatek, Kierownik Działu Marketingu OCRK, która odbierała wyróżnienie z rąk organizatorów – „Na sukces i pozycję rynkową firmy pracuje ponad 250 specjalistów oraz grono ekspertów, którzy m.in. monitorują sytuację prawną w Polsce i w Europie, na bieżąco opracowując rozwiązania dla przewoźników. Działania te realnie przekładają się na bezpieczeństwo firm transportowych, tak ważne w świetle dynamicznych zmian prawnych, które możemy obserwować już od dłuższego czasu.”


Klient, który korzysta z usług OCRK, poza rozliczaniem czasu pracy kierowców może zyskać m.in. realny podgląd na rzeczywistą pracę swoich kierowców dzięki połączeniu usługi z danymi z systemów telematycznych, wsparcie ekspertów w problematyce europejskiej płacy minimalnej i spełnieniu obowiązków administracyjnych czy szkolenia dla kierowców. Wyróżnienie jest dla nas niejako potwierdzeniem, że wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz wprowadzane innowacje są dostrzegane w całej branży” – dodaje Bartosz Najman, Prezes Zarządu OCRK.

Exit mobile version