Mniej towaru w porcie Gdynia

Janusz Jarosiński, prezes portu, powiedział, że przyczyną jest światowy kryzys oraz rezygnacja z usług portu w Gdyni na rzecz portu w Gdańsku największego na świecie operatora kontenerowego — Maersk Line. Mimo spadku przeładunków port odnotował wzrost zysku netto o 29 proc. — wyniósł on 31,5 mln zł wobec 24,3 mln zł w 2008 r. Było to możliwe m.in. dzięki utrzymaniu taryfy w euro, a nie w złotych.

W 2009 r. spółka zrealizowała inwestycje za 81,7 mln zł. W ciągu trzech lat planuje wydać 0,5 mld zł. 

Źródło: pb.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili