Logistyka tnie ceny

 

System logistyczny Carrefoura ze względu na zastosowane w nim rozwiązania wyznacza zarówno dla sieci handlowych, jak i dla całego biznesu pewne standardy— twierdzi Tomasz Sączek, menedżer odpowiedzialny za operacje logistyczne w Carrefourze.

Dzięki rozbudowanemu systemowi logistycznemu firma jest w stanie zorganizować dostawy do swoich 300 sklepów, a także do 200 placówek jednej z sieci stacji benzynowych.

System opiera się na długotrwałej współpracy z partnerami zewnętrznymi: operatorami logistycznymi, firmami transportowymi, dostawcami opakowań. Za koordynację transportu i zarządzanie procesem zamówień odpowiada centrala Carrefoura — informuje Tomasz Sączek.

Przeniesienie odpowiedzialności za transport na firmy zewnętrzne pozwala uniknąć kosztów utrzymania własnej floty. Sprawdza się to najlepiej, gdy chwilowo nie ma zapotrzebowania na tę usługę. Dzięki współpracy z kilkoma partnerami zewnętrzna firma transportowa jest w stanie zapewnić Carrefourowi konkurencyjne ceny w stosunku ewentualnych kosztów własnej floty. 

Źródło: pb.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili