23.6 C
Warszawa
sobota, 18 maja, 2024

Jak reklamować usługi pocztowe?

W swoich reklamach Australia Post zachęca do pisania listów,  które niosą dużo większy ładunek emocjonalny niż wiadomości e-mail. Plakaty przedstawiające młodą kobietę, wtuloną w wyłaniającego się z listu mężczyznę, stanowią część akcji promocyjnej.

Dużym projektem medialnym jest seria reklam telewizyjnych, przygotowanych na każdy dzień tygodnia. W ciekawy sposób przedstawione są codzienne zajęcia, emocje, problemy i marzenia.

Michał Krzak

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
315ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili