Internet szansą dla kurierów

 

— Wykorzystaliśmy potencjał, jaki, paradoksalnie, stworzyło spowolnienie gospodarcze. Wiele firm musiało przeanalizować koszty. Część chciała obniżać wydatki na logistykę i jednocześnie zachować wysoką jakość usług. Okazało się, że wielu naszych klientów znacznie obniżyło koszty logistyczne, likwidując własny transport na rzecz partnera zewnętrznego — potwierdza Grzegorz Kochman, dyrektor handlowy UPS Polska.

Kurierzy przewidują rozwój sprzedaży internetowej i planują usługi dla klientów indywidualnych.

<

p align="justify">— W kolejnych latach sprzedaż internetowa będzie wyznaczała kierunek rozwoju produktów i usług kurierskich. Coraz więcej firm rezygnuje z tradycyjnej dystrybucji towarów, zwiększając udział kanału internetowego. Dynamika wzrostu rynku e-commerce już kilkakrotnie przerasta wzrost tradycyjnego rynku transportowego. Musimy być gotowi nie tylko na obsługę większej liczby przesyłek, ale przede wszystkim na właściwe zaspokojenie potrzeb klientów — przewiduje Rafał Dziura, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu TNT Express. 

Źródło: pb.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili