23.6 C
Warszawa
sobota, 18 maja, 2024

InPost podpisuje kolejne strategiczne umowy

Firma InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku. Odzwierciedleniem aktywności firmy jest nie tylko współpraca ze strategicznymi Klientami biznesowymi, ale także dynamiczne zwiększanie liczby Punktów Obsługi Klienta, za pośrednictwem których Klienci indywidualni nadają przesyłki i korzystają z usług finansowo-ubezpieczeniowych oferowanych przez spółkę. Rosnącą pozycję InPost na rynku usług pocztowych w Polsce potwierdza również podwyższony w grudniu 2008 roku kapitał zakładowy, którego wartość wzrosła o 5 milionów złotych (tj. do kwoty 11,55 mln zł).

– Systematyczne poszerzanie grona naszych Klientów to efekt coraz większego zainteresowania ofertą firmy InPost oraz podejmowanych przez spółkę działań zmierzających do podnoszenia efektywności i konkurencyjności świadczonych usług. Podstawowym założeniem naszej strategii jest stały rozwój spółek wchodzących w skład Grupy Integer.pl. Rok 2009 będzie pod tym względem wyjątkowy, gdyż na rynku pojawi się niespotykana dotąd w Polsce usługa kurierska skierowana na rynek e-commerce. W kolejnych miesiącach się uruchomimy także – wspólnie z Fibrą Hallo – projekt poczty hybrydowej, który umożliwi Klientom zlecanie usług pocztowych za pośrednictwem internetu. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne podejście do biznesu umożliwi nam dalszy rozwój i zachęci kolejnych kontrahentów do nawiązywania współpracy – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

InPost w ramach dywersyfikacji oferty produktowej zaangażował się w innowacyjny na polskim rynku projekt poczty hybrydowej. Spółka – we współpracy z krakowską firmą outsourcingową Fibra-Hallo.pl – w III kwartale 2009 roku będzie uczestniczyła w nowatorskim procesie kompleksowej obsługi korespondencji. Rozwiązanie łączy funkcjonalność poczty elektronicznej i cechy tradycyjnych usług pocztowych i poligraficznych. Usługa umożliwia przeniesienie całego procesu związanego z nadawaniem korespondencji – włącznie z dostarczeniem jej odbiorcy końcowemu – na podmioty zewnętrzne. Jej schemat działania zakłada, że klienci zarejestrowani w systemie przesyłają do Centralnego Ośrodka zarządzanego przez Fibrę-Hallo – za pośrednictwem e-maila lub formularza ze strony www zawierającego opcję tzw. wirtualnej drukarki – pliki w dowolnym formacie, które zostaną przetworzone w konkretny list. Usługa skierowana jest do klientów indywidualnych oraz biznesowych.

Fibra-Hallo.pl otrzymała na realizację przedsięwzięcia dofinansowanie w kwocie 7 mln zł z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”. Całkowita wartość projektu wyniesie 12,49 mln zł.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
315ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili