GO! Express & Logistics Polska Sp. z o.o. ulepsza serwis ekonomiczny

Kierowcy opuszczają Warszawę w późnych, godzinach nocnych, dzięki czemu, nawet przesyłki nadane wieczorem mają szansę na drugi dzień znaleźć się u adresata!

 

 

Karolina Gasińska, dyrektor zarządzający GO! Polska, tłumaczy: „Oficjalnie jest to serwis ekonomiczny, jednak dzięki możliwości nadawania przesyłek w późnych godzinach, z gwarancją dostarczania ich następnego dnia, nasi klienci mogą korzystać z zalet serwisu expressowego w cenie oferty ekonomicznej. Rozwinęliśmy nowe połączenie drogowe ze względu na wymagania klientów, którym zależy na nadawaniu przesyłek w późnych godzinach. Tak jak zawsze, wysłuchaliśmy ich potrzeb, przemyśleliśmy je oraz urozmaiciliśmy naszą ofertę, aby sprostać wymaganiom stawianym przez rynek.

 

Sven Motscha, international development manager GO! Polska, dodaje, „Pomimo naszych popołudniowych lotów z oferty Express, udoskonalona oferta Economy jest ponownie krokiem w przód w stronę ustabilizowania naszej rynkowej pozycji. Z jednej strony, internetowe przesyłki, track & trace, GO! Express oraz GO! Economy są w pełni na poziomie operatorów światowych, z którymi musimy konkurować. Natomiast z drugiej strony, nasi klienci czerpią korzyści ze współpracy z małym partnerem, który jest w stanie osobiście zadbać o ich potrzeby.

 

 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili