27.2 C
Warszawa
wtorek, 16 sierpnia, 2022

Firma DPD Polska wporwadziła możliwość płatności BLIKiem u kuriera

DPD Polska jest pierwszą firmą kurierską w kraju, która we współpracy z Polskim Standardem Płatności Sp. z o.o. i ITCARD zaoferowała to rozwiązanie.

 

System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie szybkich płatności w sieci tysięcy sklepów i punktów usługowych, wypłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie płatności w internecie. Jest to instrument płatniczy pozwalający na realizację transakcji z wykorzystaniem najpopularniejszych bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Użytkownik autoryzuje płatność za pomocą bezpiecznego, jednorazowego sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji bankowej.

 

– BLIK to szybka i bardzo wygodna forma płatności. Rozwiązanie to świetnie uzupełnia zaoferowaną kilka miesięcy temu możliwość zapłacenia kartą za pobranie. Konsumenci coraz bardziej cenią sobie komfort, a BLIK mu służy   – mówi Rafał Nawłoka, prezes Zarządu DPD Polska – Bezgotówkowe rozliczenia, zarówno za pomocą karty płatniczej, jak i systemu BLIK podnoszą także poziom bezpieczeństwa pracy kurierów i zapewniają łatwiejszy transfer środków z pobrań na konta e-dostawców.

 

Dokonywanie płatności za pobraniem przy pomocy kodów BLIK jest łatwe i intuicyjne. Odbiorca przesyłki informuje kuriera o chęci zapłacenia BLIKIEM i poprzez aplikację mobilną swojego banku generuje kod BLIK. Otrzymany kod należy wpisać na terminalu płatniczym i potwierdzić transakcję w aplikacji bankowej.

 

– Miejscem spektakularnego wzrostu popularności BLIKA są płatności w momencie wykonywania zakupów online. Polski rynek ceni sobie również możliwość uregulowania należności za pobraniem przy odbiorze towaru, co w przypadku BLIKA jest dla użytkownika wygodne i bezpieczne. DPD jest naturalnym partnerem dla Polskiego Standardu Płatności na ostatnim etapie zakupów w Internecie – w przypadku użytkowników, którzy wybierają płatność przy odbiorze – mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.

 

  • Cieszy nas, że pilotaż płatności elektronicznych uruchomiony na urządzeniach udostępnionych przez Planet Pay pod koniec ubiegłego roku zakończył się w tak krótkim czasie pełnym wdrożeniem. Poszerzenie funkcjonalności 5000 terminali o płatność BLIK daje odbiorcom przesyłek nie tylko wygodę, ale także możliwość wyboru sposobu płatności – komentuje Adam Matyaszek, wiceprezes Zarządu Centrum Technologii Płatniczych It Card, właściciela marki Planet Pay.

 

 

 

Powiązane Artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
319ObserwującyObserwuj
275ObserwującyObserwuj
spot_img

Z ostantiej chwili