21 C
Warszawa
środa, 22 maja, 2024

EUROLOG 2012 – ruszyła kampania Billboardowa

Rozpoczęła się kampania billboardowa konferencji EUROLOG 2012. Mieszkańcy miast, w których będą rozgrywane Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej mogą napotkać na ulicach Billboardy zapraszające na konferencję.

– Do rozpoczęcia Euro 2012 pozostało niecałe 5 lat. Tylko 5 lat – i aż 5 lat, bowiem w okresie tym naprawdę można dużo dokonać. Zamiast niepokoić się o to, czy zdążymy z przygotowaniami, musimy po prostu ostro zabrać się do pracy – mówi prof. Witold Orłowski, przewodniczący Rady Programowej Konferencji EUROLOG 2012.

Konferencja EUROLOG 2012, organizowana przez firmę Loginet Media i Miasto Kraków, zgromadzi przedstawicieli biznesu z Polski i Ukrainy. Wśród gości znajdą się również reprezentanci rządu oraz samorządów lokalnych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 10-11 grudnia w Krakowie.

EUROLOG 2012 pozwoli podsumować dotychczasowe przygotowania Polski i Ukrainy, rzucić światło na możliwości stojące przed biznesem, dostarczyć przedsiębiorcom narzędzi do wygrania mistrzostwa dla swoich firm.

  • Po raz pierwszy w historii przychodzi nam zmierzyć się z tak ogromnym wyzwaniem organizacyjnym, tworzącym tak wiele zagrożeń – a jednocześnie tak wiele szans rozwoju i okazji biznesowych – mówi prof. Orłowski. – W przedsięwzięciu tym uczestniczy wielu aktorów: dwa rządy, liczne instytucje publiczne, władze miast i regionów w których mają odbywać się imprezy sportowe oraz imprezy towarzyszące mistrzostwom, prywatne firmy. Niezwykle ważne jest to, aby nawiązali oni ze sobą jak najściślejsze, robocze relacje. Takie spotkanie, jak EUROLOG 2012 w Krakowie może temu celowi służyć. Serdecznie na nie zapraszam – dodaje prof. Orłowski.

Konferencja EUROLOG 2012 została objęta honorowym patronatem Ambasadora Ukrainy w Polsce. Swoją obecność wśród prelegentów zapowiedział Angelo Brou, wiceprezydent Portugalskiej Federacji Piłki Nożnej.

  • Jak zapewnić bezpieczeństwo tak dużej liczbie kibiców? Co zrobić aby komunikacja miejska, kolej, autobusy i samoloty sprawnie rozwiozły wszystkich do ich miejsc docelowych? Jakie szanse w Euro 2012 upatrują firmy? O tych zagadnieniach dyskutować będziemy na konferencji EUROLOG 2012 w Krakowie 10 i 11 grudnia. Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy widzą w Euro 2012 szansę, a także sceptyków. Spróbujmy ustalić, co możemy zrobić wspólnie i jak się do tego zabrać, aby osiągnąć zamierzony efekt – podsumowuje prof. Halina Brudlak, członek Rady Programowej.

Partnerzy EUROLOG 2012 – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki, Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza, Telekomunikacja Polska oraz firma VidCom zapewniają wysoki poziom merytorytoryczny wydarzenia.

Miejscem wymiany informacji jest portal www.eurolog2012.pl, w którym oprócz wiadomości konferencyjnych i możliwości rejestracji uczestników, pojawiają się najnowsze doniesienia z postępów w przygotowaniach do Mistrzostw Europy.

Michał Krzak
e-logistyka.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
315ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili