W siódmym Rankingu e-zakupów Ceneo.pl, firma kurierska DPD Polska zdobyła pierwsze miejsce i tytuł najlepszego dostawcy działającego na polskim rynku e-commerce. Ranking został opracowany na podstawie opinii zamieszczonych na Ceneo.pl przez samych konsumentów. W pięciostopniowej skali, DPD Polska uzyskała 4,8 punktu, a skłonność do polecania jej usług wyniosła 97%.
Ranking najlepszych dostawców tworzony jest w ramach formularza Zaufanych Opinii na portalu Ceneo.pl. Konsumenci oceniają każdy aspekt dostarczenia przesyłki: szybkość dowozu, dobry stan paczki, elastyczne podejście kuriera do czasu i miejsca odbioru przesyłki, stały kontakt z firmą doręczającą i kurierem, opcję sprawdzenia statusu przesyłki oraz możliwość realizacji różnych form płatności w przypadku odbioru za pobraniem (karta płatnicza, gotówka).
– Cieszy nas wyróżnienie przyznane przez portal Ceneo.pl, tym bardziej, że jest ono wynikiem indywidualnych ocen konsumentów. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci i odbiorcy paczek byli zadowoleni. Pierwsze miejsce w rankingu „Najlepszy dostawca” jest dowodem na to, że jakość naszych usług jest na wysokim poziomie – mówi Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.
– DPD Polska na co dzień współpracuje z ponad pięcioma tysiącami kurierów. Każdy z nich dostarcza kilkadziesiąt paczek dziennie, co w sumie daje roczny bilans blisko 100 mln przesyłek. Warto także podkreślić, że DPD osiąga bardzo wysoki wskaźnik doręczenia w pierwszej próbie – dodaje Łukasz Zembowicz.
Ceneo.pl to najpopularniejsza porównywarka cen i ofert, a także drugi co do wielkości serwis zakupowy w Polsce. Co miesiąc portal odwiedza 7 mln internautów. Na Ceneo.pl można znaleźć ponad 16 mln ofert z ponad 6 tys. sklepów. Ceneo.pl jest też największą polską bazą opinii o sklepach i produktach.