DHL Express – zmiany w Stanach Zjednoczonych.

Prezes DHL Express Europe, Scott Price powiedział: "Jesteśmy liderem na rynku europejskim, nadal będziemy umacniać naszą pozycję w Polsce".

– Od momentu ogłoszenia w dniu 28 maja, DHL konsekwentnie wprowadza przyjęty plan restrukturyzacji i dzisiaj realizujemy jego kluczowe założenia. Jednak, biorąc pod uwagę obecną niepewność i ryzyko związane z globalną sytuacją gospodarczą stwierdziliśmy, że konieczne stało się wprowadzenie, krytyczne i wyważone, dodatkowych zmian, które, jak wierzymy, będą dużym wyzwaniem 2009. Postanowiliśmy zrobić to wcześniej – powiedział John Mullen, prezes DHL Express.

– To jest właściwy krok dla naszych operacji na rynku amerykańskim oddający obecny i przyszły klimat ekonomiczny. Kiedy przyjrzeliśmy się efektywności rynku DHL Express w USA, zdecydowaliśmy się na wybór opcji, w której jesteśmy najlepsi, i jest nią rynek usług międzynarodowych – powiedział Mullen

– DHL jest zobowiązany do dostarczania najlepszej jakości usług międzynarodowych, a Stany Zjednoczone stanowią integralną część globalnej sieci DHL. Blisko połowa z naszych największych 200 klientów ma swoje siedziby w USA, kierunek USA tworzy blisko połowę ich światowego wolumenu a połowa ich globalnych przesyłek jest związana z tym rynkiem. Jesteśmy tutaj, aby zostać.

Międzynarodowy rynek usług ekspresowych DHL w USA nadal będzie bardzo konkurencyjny – 71% wszystkich międzynarodowych przesyłek z i do głównych metropolii zyska dzięki poprawie czasów tranzytu w porównaniu do obecnej sytuacji, a dalszych 25% nie odczuje żadnych zmian. Rynek usług międzynarodowych w USA będzie się rozwijał, obsługując 100% kodów pocztowych, a eksportowe przesyłki międzynarodowe będą odbierane bez zmian wobec obecnego poziomu obsługi. 

Jako globalny lider na rynku międzynarodowych usług ekspresowych, DHL wzmacnia globalną sieć lotniczą, poprzez zawieranie umów z wybranymi partnerami i  budowanie własnej floty samolotowej, pozwalającej na wzrost wolumenów i oferowanie możliwości świadczenia usług na wszystkich kierunkach międzykontynentalnych.  Nasze obecne partnerstwa: AeroLogic z Lufthansą Cargo obsługujące Europę i Azję, Polar Air Cargo obsługujący serwis transpacyficzny czy budowanie własnej floty transatlantycznej, którą tworzy 6 nowoczesnych samolotów Boeing B767-300F, pokazuje działania podejmowane przez DHL w celu utrzymania  pozycji firmy jako lidera na międzynarodowym rynku usług lotniczych. Z jednym z najbardziej zaawansowanych systemów transportowym na świecie, rynek amerykański będzie miał nie tylko zapewnione dobre połączenie, ale nadal będzie odgrywał kluczową rolę w sieci DHL.

Rezultatem tej decyzji będzie zamknięcie przez DHL Express w USA wszystkich drogowych hubów oraz zmniejszenie ilości oddziałów z 412 do 103. Za obsługę klientów międzynarodowych w USA odpowiadać będzie od 3,000 do 4,000 pracowników. Te zmiany pozwolą DHL Express USA na zredukowanie o około 80% kosztów operacyjnych z obecnych 5.4 mld USD (4.2 mld Euro) do poziomu poniżej 1 mld USD (770 mln Euro).

Ogłoszone dzisiaj zmiany nie będą miały wpływu na usługi oferowane przez inne dywizje DHL w Stanach Zjednoczonych, takie jak DHL Global Forwarding, DHL Fracht, DHL Supply Chain, Customer Information Service i DHL Global Mail. Z ponad 27 000 pracownikami, dywizje te będą kontynuowały swój rozwój na rynku amerykańskim.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili