Co dalej z przemysłem samochodowym?

Gorsza kondycja gospodarki odciągnęła kupujących od salonów. Również trudności w dostępie do kredytu zniechęca do kupowania nowych aut – piszą Bill Vlasic oraz Nick Bunkley dla New York Times.

W porównaniu z zeszłym rokiem, sprzedaż w amerykańskim przemyśle samochodowym spadła o 26,6 proc. Uwidacznia się to w dążeniu firm do zmniejszania produkcji i zwalnianiu pracowników.

Kryzys kredytowy przejawił się w spadku sprzedaży o 100 000 samochodów. Stracili praktycznie wszyscy producenci: Ford – 34,5 proc., Chrysler – 32,8 proc., Toyota – 32,3 proc., Honda – 24 proc.

Najmniejsze straty zarejestrował GM – 15,6 proc.

źródło: New York Times
źródło zdjęcia: www.sxc.hu

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili