0.3 C
Warszawa
sobota, 28 stycznia, 2023

C.H. Robinson przejmuje Combinex Holding B.V. i rozszerza swoją obecność w europejskim transporcie drogowym

12 maja 2021 – Warszawa, Polska – Firma C.H. Robinson (NASDAQ: CHRW) przejęła Combinex Holding B.V. (Combinex), rozszerzając tym samym swoją obecność w europejskim transporcie drogowym. Combinex jest jednym z najszybciej rozwijających się spedytorów w regionie Beneluksu, specjalizującym się w usługach transportu towarów suchych, a także świeżych i mrożonych.

Przejęcie to wielka szansa dla C.H. Robinson, wzmocni naszą obecność w Europie, w szczególności w Europie Zachodniej. Combinex zaoferuje nam również dodatkowe możliwości przewozowe dzięki dedykowanej flocie, zwiększając nasz zasięg na rynku przewozów krótko- i średniodystansowych. Jestem podekscytowany mogąc powitać Arie Troost i jego doświadczony zespół w rodzinie C.H. Robinson – powiedział Jeroen Eijsink, prezes C.H. Robinson w Europie.

To ekscytujący dzień także dla Combinex, ponieważ dzięki naszej silnej ofercie i talentowi uzupełnimy usługi, technologię i obecność C.H. Robinson w Europie. Połączenie naszej zróżnicowanej bazy lojalnych klientów, niezawodnej sieci przewoźników oraz dedykowanej floty i posiadanych naczep ze skalą i wiedzą C.H. Robinson pozwolą nam świadczyć jeszcze lepsze usługi naszym klientom – dodaje Arie Troost, założyciel i dyrektor generalny Combinex.

Europejski transport drogowy C.H. Robinson obejmuje wszystkie główne szlaki handlowe w Europie. Firma oferuje globalne usługi lotnicze, oceaniczne i celne. Ogłoszenie następuje po 2 niedawnych przejęciach europejskich firm, które miały miejsce w 2019 r., w tym Dema Services, wiodącego dostawcy usług transportu drogowego z siedzibą we Włoszech oraz Space Cargo, globalnej grupy spedycyjnej z Hiszpanii.

 

Combinex Holding B.V.

Firma Combinex Holding B.V. została założona w 2006 roku przez Arie Troosta i jest firmą spedycyjną specjalizującą się w usługach transportowych towarów sypkich oraz świeżych i mrożonych w całej Europie. Dostarcza zarówno ładunki całopojazdowe, jak i mniejsze niż ciężarowe dla towarów suchych oraz całopojazdowe dla towarów świeżych i mrożonych.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
297ObserwującyObserwuj
spot_img

Prowadzenie firmy kurierskiej – co zrobić w razie awarii pojazdu na drodze?

Własna flota samochodów w firmie kurierskiej wymaga przede wszystkim realizowania okresowych badań technicznych, a także dbałości o regularną wymianę części eksploatacyjnych. Warto jednak wiedzieć,...

Z ostantiej chwili