8.4 C
Warszawa
piątek, 19 kwietnia, 2024

Badania marketingowe w pociągach PKP Intercity

Przez 7 kolejnych dni, od 8 do 14 sierpnia br,  badana będzie liczba osób wsiadających
i wysiadających na poszczególnych stacjach zatrzymywania się pociągów wytypowanych do projektu. Liczeniem zajmą się konduktorzy przypisani do danego składu. Kolejne badania zrealizuje na zlecenie przewoźnika, w dniach 18 – 31 sierpnia,  sopocką firma badawcza PBS DGA. „Badania wykonają akredytowani ankieterzy, którzy na pokładach pociągów odnotują relacje podróży pasażera, zastosowaną taryfę i inne informacje zamieszczone na bilecie. Każdy pociąg będzie objęty badaniem w całej relacji.” – mówi Małgorzata Sitkowska, Rzecznik Prasowy PKP Intercity.

Uzyskane wyniki pomogą w  opracowaniu optymalnego, dostosowanego do potrzeb Klientów rozkładu jazdy pociągów. Między innymi to na ich podstawie przygotowywane są zestawienia pociągów pod względem dostępnych miejsc, czy zastosowanej taryfy. 

PKP Intercity przeprowadza badania marketingowe cyklicznie w pociągach współfinansowanych ze źródeł budżetowych, zgodnie z umową o świadczenie usług publicznych, zawartą miedzy PKP Intercity SA a Ministrem Infrastruktury.

W najbliższych miesiącach przewoźnik przeprowadzi też coroczne badania satysfakcji klientów. Wśród objętych badaniem znajdą się również pociągi kat. Express oraz Express InterCity.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili