Auto-Spa zadebiutuje na NewConnect

W ramach oferty prywatnej firma chce pozyskać środki na realizację strategii rozwoju, która zakłada osiągnięcie czołowej pozycji na rynku myjni bezdotykowych w Polsce. Auto-Spa planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011.

Debiut na rynku alternatywnym umożliwi nam zdobycie środków finansowych na rozbudowę sieci – zwiększenie liczby myjni własnych oraz intensywny wzrost obiektów franczyzowych. W ten sposób planujemy w najbliższych latach utrzymać dotychczasową, wysoką dynamikę rozwoju i stać się liderem rynku myjni bezdotykowych. Jestem przekonany, że pojawienie się na rynku NewConnect wzmocni również wiarygodność i rozpoznawalność marki Auto-Spa” – mówi Sławomir Decewicz, Prezes Zarządu Auto-Spa S.A.

Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 obiektów, a kolejnych kilkanaście jest w trakcie budowy. Do końca roku może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy. W maju operator podpisał dwie umowy franczyzowe na budowę obiektów partnerskich. Firma planuje zakończenie obu inwestycji jeszcze w tym roku.

Model biznesowy Auto-Spa skupia się wokół budowy i sprzedaży gotowych myjni bezdotykowych oraz dostawy urządzeń i chemii w ramach programu franczyzowego. Atutem konceptu Auto-Spa są atrakcyjne lokalizacje w sąsiedztwie super i hipermarketów Tesco. Prowadzone są też rozmowy z innymi sieciami handlowymi.

Prowadzony przez Auto-Spa model franczyzowy daje partnerom szereg korzyści: wysoce rentowny i sprawdzony koncept biznesowy, bardzo atrakcyjne lokalizacje pod myjnie, zaawansowane technologicznie rozwiązania, oraz dostęp do źródeł finansowania inwestycji w uproszczonej procedurze” – dodaje Sławomir Decewicz.

W ubiegłym roku Auto-Spa uzyskała skonsolidowane przychody w wysokości 14 mln zł. Grupa osiągnęła wynik EBITDA w wysokości 2,6 mln zł i wygenerowała 2,1 mln zł zysku netto.

Biorąc pod uwagę fundamentalną wycenę Auto-Spa i dodatkowo dyskonto dla inwestora, zakup akcji spółki jest perspektywiczną lokatą kapitału. Ponadto samo prowadzenie myjni bezdotykowej charakteryzuje się bardzo wysoką rentownością EBITDA. Zgodnie z szacunkami spółki w przypadku eksploatacji myjni sześciostanowiskowej rentowność ta może wynosi ponad 50% co zachęca franczyzobiorców do przystępowania do sieciwskazuje Piotr Wiśniewski, Wiceprezes Zarządu Prometeia Capital sp. z o.o., doradcy finansowego Auto-Spa.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili