22.9 C
Warszawa
środa, 22 maja, 2024

Akcyza 2013 r. w sektorze paliwowym

Termin
2013.04.18 Warszawa (SOP13023)
2013.04.23 Gdańsk (SOP13024)

Najważniejszym celem szkolenia jest zapoznanie pracowników składu podatkowego, działu handlu, logistyki, zakupów i księgowości z aktualnymi zasadami rozliczania podatku akcyzowego. Podczas zajęć przedstawione zostaną reguły stosowania ustawy o podatku akcyzowym z uwzględnieniem najnowszych zmian oraz orzecznictwa organów podatkowych i sądów.

ADRESACI SZKOLENIA:?Szkolenie skierowane jest do dyrektorów finansowych, głównych księgowych, kierowników i pracowników działów księgowych i podatkowych w przedsiębiorstwach paliwowych, specjalistów ds. akcyzy, księgowych zajmujących się rozliczeniem akcyzy, jak i pozostałej kadry menedżerskiej reprezentującej branżę paliwową

Program
1.Podstawowe informacje o podatku akcyzowym.
2.Zasady dokonywania zakupów i sprzedaży wyrobów akcyzowych.
3.Sposób prowadzenia składu podatkowego.
4.Zezwolenie wyprowadzenia po zmianach.
5.Reguły przemieszczania wyrobów akcyzowych w procedurze zawieszenia poboru akcyzy.
6.Aktualne stawki podatku akcyzowego dla poszczególnych wyrobów energetycznych.
7.Stosowanie obniżonych stawek podatku akcyzowego dla olejów opałowych.
8.Zabezpieczenie akcyzowe.
9.Zasady składania zabezpieczenia akcyzowego dla wyrobów energetycznych objętych zerową stawką akcyzy.
10.Ubytki i zniszczenie wyrobów akcyzowych.
11.Zwolnienia od akcyzy dla wyrobów energetycznych.
12.Dostawa i nabycie wewnątrzwspólnotowe wyrobów akcyzowych z akcyzą zapłaconą.
13.Nowe zasady opodatkowania akcyzą gaz ziemnego wchodzące w życie od 1 listopada 2013 r.
14.Omówienie najnowszego orzecznictwa istotnego dla sektora paliwowego.
15.Panel dyskusyjny – pytania, odpowiedzi, dyskusja, konsultacje.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: – jednej osoby 590 zł + 23% VAT- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 550 zł/os. + 23% VAT

Użytkownicy portalu otrzymają dodatkowo 5% rabatu na szkolenie (na hasło e-logistyka.pl). Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Miejsce zajęć:  Hotel w centrum ww. miast
Informacje:  Krzysztof Kadlec, Joanna Domaszewska, tel. (022) 208 28 28/48, fax (022) 211 20 90krzysztof.kadlec@akademiamddp.pl; joanna.domaszewska@akademiamddp.pl 

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Akademia Biznesu MDDP
www.akademiamddp.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili